شناسهٔ خبر: 23816 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی مرند خبر داد:

بازدید از حوزه‌های استحفاضی شهرستان مرند آذربایجان‌شرقی

عملیات لکه گیری مدیر راهداری به همراه تعدادی از کارشناسان آن مدیریت، فرمانده پلیس راه استان، کارشناسان استانداری و فرمانداری شهرستان از پروژه باند جدید مرند - ایواوغلی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، رئیس اداره راه و شهرسازی مرند گفت: مدیر راهداری به همراه تعدادی از کارشناسان آن مدیریت، فرمانده پلیس راه استان، کارشناسان استانداری و فرمانداری شهرستان از پروژه باند جدید مرند - ایواوغلی بازدید کردند.

وی افزود: این بازدید در پی پیگیری‌های مکرر مسئولین استانی بخصوص معاون عمرانی استانداری و فرماندار ویژه شهرستان مرند جهت بازگشایی ۱۵ کیلومتر از محور جدید انجام شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی مرند گفت: این محور که شاهراه اصلی ارتباطی کشور با اروپا محسوب می‌شود به جهت عدم تخصیص اعتبارات مورد نیاز از پیشرفت فیزیکی قابل توجهی برخوردار نبوده و با وجود تکمیل و آسفالت ۱۵ کیلومتر اولیه تنها ۶ کیلومتر اولیه زیر بار ترافیک رفته ولی این محل و بقیه مسیر به جهت عدم تکمیل نواقصات ایمنی و احداث زیرگذرهای پیش‌بینی شده عملا"قابل بازگشای نیست و این امر موجب شده سالانه شاهد تصادفات شدید و تلفات مالی و جانی فراوانی در این مسیر باشیم.

 در پایان به پیشنهاد معاون عمرانی فرمانداری مقرر شد در اولین فرصت پس از تکمیل علائم ایمنی نسبت به بازگشایی ۴ کیلومتر انتهایی از دیزج حسن بیگ تا کشکسرای اقدامات عاجل صورت گیرد و بقیه مسیر نیز بسرعت آماده و زیر بار ترافیکی رود.   

نظر شما