شناسهٔ خبر: 24031 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

بهره‌برداری رسمی از پروژه بهسازی ترمینال فرودگاه یاسوج

افتتاحیه در مراسمی با حضور معاون امور عمرانی استاندار و مدیرکل بهسازی و توسعه فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و جمعی از مسئولان استانی، پروژه بهسازی ترمینال فرودگاه یاسوج به صورت رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه یاسوج، علی محسنیان مدیر فرودگاه یاسوج در این مراسم با  اشاره به افزایش آمار اعزام و پذیرش مسافر و پرواز در سال گذشته اظهار داشت : رشد بیش از دو برابری تعداد مسافران و پروازها نشان از اقبال مردم به استفاده بیشتر از مسافرت‌های هوایی داشته و گفت: این فرودگاه برهه‌ جدیدی از توسعه و پیشرفت  فرودگاهی را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های متعددی از بهسازی در سطح فرودگاه صورت گرفته است، بهسازی ترمینال، سقف، سرویس‌های بهداشتی، پارتیشن‌ها، کانترهای پذیرش مسافر، صندلی‌ها، سیستم اعلان پرواز، سیستم اعلان حریق، مانیتورهای اعلان پرواز، ارتقای سیستم گرمایشی و زیباسازی فضای داخلی ترمینال را مهمترین اقدامات در این راستا توصیف کرد.

مدیر فرودگاه یاسوج اظهار داشت:‌ مجموعه بهسازی و نوسازی‌های انجام شده با اعتباری بالغ بر ۹ ميليارد ريال از محل اعتبارات شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران صورت گرفته است.

در حاشیه این مراسم نیک اقبالی معاون امور عمرانی استاندار ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه فرودگاه و اقدامات رضایت بخش انجام شده از عزم جدی مسؤلان استان جهت جابجایی زندان به منظور حل مشکل نشست و برخاست پروازها در فرودگاه یاسوج خبر داد.

همچنین احمدی مدیرکل بهسازی و توسعه فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری این استان و امکان استفاده از ظرفیت‌های فرودگاه برای توسعه در این زمینه، ضمن تشکر از فعالیت‌های خوب صورت گرفته، پروژه تطویل باند فرودگاه یاسوج را تصمیمی شجاعانه و در عین حال آینده‌نگرانه توصیف کرد و جهت جلوگیری از اتلاف بیت‌المال و تسریع در برطرف سازی موانع اطراف فرودگاه همزمان با پیشرفت در توسعه باند این فرودگاه تاکید کرد.

گفتنی است؛ در پایان از کارگاه اجرایی پروژه تطویل باند بازدید شد. در این بازدید جمعی از مسئولان و کارشناسان اداره‌کل بهسازی و توسعه فرودگاه‌ها احمدی مدیرکل را همراهی می‌كردند.

 

نظر شما