شناسهٔ خبر: 24089 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

فرزند شهید دادمان درگذشت

علی دادمان علی دادمان فرزند شهید رحمان دادمان امروز دوشنبه پس از تحمل دو هفته بیماری سخت بر اثر سرطان کلیه در بیمارستان خاتم الانبیا درگذشت.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي مدیر بیمارستان خاتم الانبیا روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا علت درگذشت فرزند شهید دادمان را وخامت حال وی اعلام کرد.

دکتر حسین کولیوند درباره برخی اخبار که گفته می‌شود علی دادمان به دلیل حملات بیوتروریستی به بیماری مبتلا شده، گفت: این موضوعات باید به صورت تخصصی و توسط مراجع ذیربط تایید شود.

وی این توضیح را نیز داد که بیمارستان خاتم الانبیا مرجع اظهار نظر در مورد حملات بیوتروریستی نیست در عین حال به گفته وی مرحوم دادمان سال گذشته نیز یک بار تحت عمل جراحی قرار گرفته بود.

دو هفته پیش وزیر راه و شهرسازی در بیمارستان از فرزند شهید دادمان عیادت کرده بود و در جریان روند درمان وی قرار گرفت. دکتر عباس آخوندی در این دیدار، با پزشکان معالج علی دادمان گفت و گوی کوتاهی داشت و توصیه‌های لازم را به تیم پزشکی ارائه کرد و برای فرزند شهید دادمان، آرزوی سلامتی کرد.

چندی پیش محمد مهدی همت فرزند سردار شهید حاج ابراهیم همت در یادداشتی به شرح وضعیت علی دادمان فرزند شهید دادمان و بیماری سرطان وی پرداخت و نوشت: علی جان در این چند ماه مرد و مردانه ایستاد و با وجود درد زیادی که قابل تصور نیست و دیگر هیچ مخدری جوابگو نبود با سرطان جنگید. سرطان وی جزو گونه های نادر بود که سرعتی بالاتر از تصور داشت. سلول‌های سرطانی روده و معده و کبد و لگن و کلیه را به اشغال خود در آوردند که بخاطر جراحات و عمل جراحی‌ و وضعیت موجود امکان‌ شیمی درمانی دیگر وجود ندارد.

شهید رحمان دادمان اردیبهشت سال ۸۰ براثر سانحه هوایی حین ماموریت به شهادت رسید.

نظر شما