شناسهٔ خبر: 24097 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

جزئیات درگذشت فرزند شهید رحمان دادمان

اعلام زمان و محل خاکسپاری و ترحیم مرحوم علی دادمان/ پیام تسلیت وزیر راه و شهرسازی

علی دادمان روانشاد علی دادمان، پس از ماه‌ها مبارزه با بیماری سرطان، صبح دوشنبه دارفانی را وداع گفت و به پدر شهیدش پیوست. به همین مناسبت دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مراسم وداع با پیکر مرحوم علی دادمان امشب (هفتم تیر ماه) ساعت ۲۳ در حسینیه بیت النور نازی آباد در خیابان مدائن برگزار می شود.
همچنین مراسم تشییع پیکر آن مرحوم فردا - سه شنبه - ساعت ۹ صبح از حسینیه بیت الشهدای شاه حسینی، واقع در نیاوران، خیابان شهید باهنر، منظریه یک، به سوی آستان امام زاده علی اکبر چیذر برگزار می شود.

مجلس ترحیم سوم و هفتم زنده یاد علی دادمان نیز به ترتیب پنجشنبه ۱۰ تیر، ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰ در مسجدالرسول (ص) سعادت آباد واقع در میدان کاج و یکشنبه ۱۳ تیر ماه از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در مسجد نور میدان فاطمی بر پا خواهد بود.

روح شهید رحمان و مرحوم علی دادمان قرین رحمت باد.

متن پیام تسلیت وزیر راه و شهرسازی به مناسبت درگذشت فرزند شهید رحمان دادمان

انالله و انا اليه راجعون

دیدار با «علی دادمان» برایم یادآور جلوه‌گر صحنه غرش رحمان در آبان‌ماه سال ۵۶ در تظاهرات دانشجویان دانشکده فنی علیه رژیم شاه بود.

امروز مرحوم علی دادمان، یادگار ارزشمند برادر جهادگر و مدیری توانمند، شهید رحمان دادمان وزیر سابق راه و ترابری، در سالروزشهادت اول مظلوم عالم امیرالمومنین علی(ع) بعد از چند ماه تحمل درد و رنج ناشی از بیماری سرطان به سوی پدر پرکشید واز میان ما رفت.

این مصیبت جانکاه را به مادر داغدیده سرکار خانم زهره سادات نظری، همسر صبور ایشان، تنها فرزندش، برادرانش، دوستان با وفایش و خانواده بزرگ راه وشهرسازی تسلیت می گویم.

از خداوند یکتا علو درجات آن مرحوم در بهشت أعلا و مزید فضل و رحمت پروردگار بی همتا برای ایشان و طول عمر و صبر و شکیبایی بازماندگان آن مرحوم همراه با سلامتی و حسن عاقبت شان را از درگاه ایزد یکتا مسئلت دارم.

عباس آخوندی

نظر شما