شناسهٔ خبر: 24377 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در راستای ارتقای خدمات فرودگاهی:

آغاز نصب پنج ایربریج در ترمینال ۱و۲ فرودگاه مهرآباد

نمای برج مراقبت فرودگاه مهرآباد از باند پرواز با نصب ۵ ایربریج‌ در فرودگاه بين‌المللي مهرآباد ورود و خروج مسافران هوایی از هواپیما به ترمینال تسهیل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عملیات نصب ایربریج به منظور سهولت در ورود و خروج مسافران هوایی از هواپیما به ترمینال در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد آغاز شد

این اقدام در پی رشد فزاینده اعزام و پذیرش سالانه مسافر در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و با هدف رفاه حال و سهولت در ورود و خروج مسافران پروازهای داخلی، جلوگیری از هدر رفت زمان و همچنین کاهش ایستایی مسافر،   برنامه‌ریزی برای نصب ۵ دستگاه ایربریج در فرودگاه مهرآباد انجام شد. بر این اساس با خرید و نصب ایربریج‌های جدید که مجهز به سیستم تهویه و بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا هستند، کیفیت سرویس‌دهی به پروازها به نحو چشمگیری افزایش خواهد یافت.

این اقدام به دنبال راه‌اندازی ترمینال یک و همچنین در راستای ارتقای خدمات فرودگاهی در مهرآباد در کنار عملیات کف‌سازی ترمینال دو انجام می‌شود.به این ترتیب پنج ایربریج مطابق با استانداردهای بین‌المللی و برای همه تایپ هواپیما در ترمینال ۱و۲ نصب می‌شود.

براساس اعلام روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، این پروژه طی چندین مرحله انجام خواهد شد و با توجه به اینکه با نصب ایربریج‌ها فضای تردد برای هندلینگ کمتر خواهد شد٬ ضروری است تمامی شرکت‌های هواپیمایی کلاس‌های توجیهی برای بالا بردن ایمنی ویژه پرسنلی که در این منطقه تردد می‌کنند٬ برگزار کنند.

در طول اجرای این پروژه مسیر خروجی مسافران و ایستایی اتوبوس‌ها و مسیر حرکت خودروها تغییر می‌کند که برای سهولت در انجام این پروژه علائم راهنمایی و رانندگی در مسیر نصب شده و سیستم روشنایی آن تامین و بهبود یافته است.

نظر شما