شناسهٔ خبر: 24406 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان اردبیل

جلسه پنجمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان اردبیل با هدف معرفی طرح‌های عمرانی در محلات هدف شهرستان‌های استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل، در این جلسه كه با حضور استاندار و معاونین عمرانی و فنی استانداری، شهرداران و سایر اعضای این ستاد برگزار شد مصوبات ستادهای شهرستانی مطرح و طرح‌های عمرانی مصوب در محلات هدف شهرهای استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خلیل محبت خواه، مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل در حاشیه این جلسه گفت: ستاد بازآفرینی شهری استان بصورت فعال طرح‌ها و پروژه‌های مصوب در بافت‌های فرسوده، تاریخی و سكونتگاه‌های غیررسمی استان را در چهارچوب برنامه‌های این ستاد پیگیری می‌نماید.

وی گفت: در این جلسه گزارش جامع موسسه مشاور در خصوص ارزیابی فعالیت‌های انجام شده در جهت تشویق و ترغیب ساكنان محلات هدف بازآفرینی استان ارائه چالش‌ها و مشكلات موجود در این محلات مورد تحلیل قرار گرفت.

محبت خواه افزود: ارائه گزارش ستادهای شهرستانی اردبیل، خلخال، مشكین شهر و پارس آباد شامل معرفی محلات هدف و پروژه‌های تعریف شده در این محلات بخش دیگری از این جلسه بود كه توسط شهرداران مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل همچنین به ادامه طرح ساماندهی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی اشاره كرد و گفت: گزارش ساماندهی بافت‌های فرسوده و تاریخی اردبیل از جمله بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی در هسته مركزی شهر اردبیل در این جلسه ارائه شد و بحث و بررسی در خصوص ادامه آن در بلوك‌های باقی مانده انجام یافت.  

نظر شما