شناسهٔ خبر: 24460 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی طارم خبر داد:

راه‌های حوزه طارم استان قزوین آماده سفرهای تابستانی

هاشم ابراهیم آبادی رییس اداره راه و شهرسازی طارم قزوین گفت: با توجه به آغاز سفرهای تابستانی عملیات گسترده کیفیت بخشی و افزایش ایمنی راه‌های اصلی و روستایی حوزه طارم در خرداد ماه امسال به انجام رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، هاشم ابراهیم آبادی با اعلام این خبر گفت: از مجموع اقدامات صورت گرفته در حوزه کیفیت بخشی و افزایش ایمنی راه‌ها می‌توان به انجام عملیات آسفالت سرد به میزان ۱۵ تن شامل محورقدیم قزوین - رشت، محور سیاهپوش -سیردان و همچنین محور اردک اشاره کرد.

ابراهیم آبادی در ادامه افزود: عملیات تیغ‌زنی راه‌های روستایی نیز توسط اکیپ راهداری این اداره به طول ۶۵ کیلومتر در محورهای روستایی ماهین، سزنق، حصار، چوقور، علی آباد، قارخون، چمن و چرگه در بخش طارم انجام شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی طارم گفت: عملیات شانه سازی و تسطیح محورها به میزان ۳۰ کیلومتر شامل محور قدیم قزوین -رشت به طول ۱۰ کیلومتر و محور روستایی اردک به طول ۲۰ کیلومتر و همچنین ۳۲۰ تن عملیات ریزش برداری جاده قدیم رشت به مقدار ۷۰ تن، محور اردک به میزان ۲۰۰ تن، محور سیردان به میزان ۵۰ تناز دیگر فعالیت‌های صورت گرفته توسط راهداران طارم است.

ابراهیم آبادی در مورد دیگر اقدامات انجام شده نیز بیان داشت: انجام عملیات نصب و مرمت گاردریل به تعداد ۱۱۰ قطعه در محورهای آزادراه و جاده قدیم قزوین - رشت در جهت افزایش ایمنی در محورهای فوق صورت گرفته است.

 وی همچنین افزود: عملیات نصب، مرمت و شستشوی حدود ۹۵۰ عدد تابلو در محورهای آزاد راه و جاده قدیم قزوین-رشت و راه‌های روستایی سنگان، سیاهپوش به انجام رسیده است.

ابراهیم آبادی درباره جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در حوزه بخش طارم گفت: در خرداد امسال ۱۸ مورد ممانعت ساخت در حریم راه روستاهای محمدده، چلمبه، گونج، فیلهورین، بهگانهرود، قارخون انجام شده است.

نظر شما