شناسهٔ خبر: 24481 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان گیلان خبر داد:

اتمام کتابخانه عمومی محله سلیمان‌داراب شهر رشت

شعبانعلی خاوری مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان گیلان از اتمام کتابخانه عمومی محله سلیمانداراب شهر رشت به عنوان پروژه پیشگام طرح ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیررسمی استان گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران به عنوان کارفرمای این پروژه با نظارت عالی مدیریت فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان پروژه احداث کتابخانه عمومی محله سلیمان‌داراب شهر رشت را در راستای طرح ساماندهی و توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی استان گیلان احداث کرد.

خاوری ضمن بازدید از این پروژه به همراه مهندس شعبانپور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان و جمعی از مقامات استانی از اتمام به موقع این پروژه در تاریخ مقرر ابراز خشنودی کرد. پروژه کتابخانه عمومی محله سلیمانداراب شهر رشت با زیربنای ۶۳۰ مترمربع برروی سه طبقه کرسی در زمینی به مساحت ۷۵۱ متر مربع بنا شده و هم اکنون ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

گفتنی است در ادامه خاوری و جمع همراه از پروژه کتابخانه مرکزی رشت بازدید کردند. این پروژه که دارای ۶ طبقه مخزن کتاب و ۴ طبقه قرائت خانه و بخش اداری است در زیربنایی به مساحت ۷۶۰۰ مترمربع در حال احداث بوده و در حال حاضر دارای ۴۳ درصد پیشرفت فیزیکی است که جهت اتمام این پروژه بزرگ مبلغ ۱۴ میلیارد تومان مورد نیاز است.

نظر شما