شناسهٔ خبر: 24697 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نیر خبر داد:

اجرای روكش آسفالت در محور نیر – سراب استان اردبیل

آسفالت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نیر استان اردبیل گفت: پروژه لكه‌گیری و اجرای روكش آسفالت در محور نیر – سراب در این شهرستان در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل، احمد مهارتی در بازدید از اجرای روكش آسفالت در محور نیر – سراب با اعلام این خبر گفت: قرارداد اجرای این عملیات در سال ۹۳ منعقد گردید كه به دلیل عدم تخصیص اعتبار لازم اجرای آن با تاخیر آغاز شد.

وی مبلغ قرارداد این پروژه را ۱۵ میلیارد ریال عنوان كرد و افزود: در این عملیات ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع لكه‌گیری در این محور انجام می‌گیرد و طول روكش آسفالت اجرایی نیز ۵ كیلومتر از مسیر خواهد بود.

مهارتی به انجام امورات مربوط به راهداری تابستانی در راه‌های ارتباطی این شهرستان اشاره كرد و گفت: با اجرای برنامه‌های ویژه شامل رنگ آمیزی و آشكارسازی سرعت گیرها، لكه‌گیری، خط‌كشی، بازسازی علائم و نصب تابلوهای راهنمایی و اخطاری در راه‌های ارتباطی شهرستان نیر، اقدامات قابل توجهی در جهت تامین ایمنی تردد و روان سازی ترافیك انجام یافته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نیر همچنین از حذف یك نقطه حادثه خیز در محور نیر – سراب خبر داد و گفت: با انجام خاك برداری،شانه سازی و ترانشه برداری در یك نقطه از گردنه صائین در این محور امنیت تردد وسائط نقلیه در این نقطه تامین شد.

مهارتی با بیان اینكه گشت‌های ویژه راهداری در تمام ایام تابستان در محورهای مواصلاتی شهرستان نیر فعال خواهند بود اضافه كرد: با توجه به حجم بالای تردد وسائط نقلیه در ایام تابستان خصوصا در محور نیر – سراب این اداره با بكارگیری تمام امكانات در اختیار و بهره‌جویی از امكانات رفاهی راهدارخانه صائین آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز در طول ایام سفرهای تابستانی است.

نظر شما