شناسهٔ خبر: 24713 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئيس اداره راه و شهرسازی شهرستان نور خبر داد:

ایمن‌سازی راه‌های ارتباطی نور سر لوحه كاری ماست

نیوجرسی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نور از اقدامات گسترده در خصوص ایمن‌سازی راه‌های تحت پوشش این اداره خبر داد و افزود: حفظ، نگهداری و ایمن‌سازی راه‌های تحت پوشش اولویت اصلی كار ماست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، مسعود رامی ضمن اعلام این خبر گفت: شهرستان نور به دلیل شرایط جغرافیایی و جاذبه‌های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بی‌شماری است كه به این منطقه رفت و آمد كرده و از مواهب طبیعی آن استفاده می‌كنند.

وی افزود: از این رو محورهای ارتباطی این شهرستان در طول سال بخصوص ایام تعطیلات پرترافیك و پر رفت و آمد بوده كه در میان نیز محورهای روستایی و ییلاقی این منطقه نیز از این قضیه مستثنی نیست.

رامی ادامه داد: از این رو این اداره به منظور افزایش ایمنی اقدامات وسیعی را در قالب احداث دیوار حفاظتی، نصب نیوجرسی، نصب انواع علائم، روكش آسفالت، نصب چراغ چشمك زن و ... در سطح محورهای تحت پوشش خود از جمله محور نور _ چمستان و رویان _ گلندرود به اجرا در آورد.  

وی در خصوص اجرای عملیات آسفالت در محورهای روستایی این شهرستان گفت: عملیات آسفالت در محورهای روستایی " خوریه و توسكا " و همجنین محور روستایی " جوربند" به اجرا در آمد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نور افزود: از ۱۰۳۱۰ كیلومتر راه موجود در مازندران، مقدار ۶۱۰ كیلومتر در شهرستان نور واقع شده است. 

نظر شما