شناسهٔ خبر: 24905 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور دکتر آخوندی صورت گرفت

آغاز نوزدهمین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی/ سخنرانی وزیر راه و شهرسازی

اجلاس نوزدهمین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان با حضور وزیر راه و شهرسازی و به ریاست رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در کیش به مدت ۲ روز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی نوزدهمین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان با حضور وزیر راه و شهرسازی و به ریاست رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در کیش به مدت ۲ روز (۲۶ و ۲۷ تیرماه) آغاز شد. در بخشی از این برنامه که به ارائه گزارشی از وضعیت مالی و اقدامات شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان اختصاص دارد دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی سخنرانی پیرامون اخلاق حرفه ای مهندسی ارائه خواهد داد.

نوزدهمین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان با حضور اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، حامد مظاهریان معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، محمد شکرچی‌زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، محمد علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی برگزار می‌‌شود.

گفتنی است سازمان نظام مهندسی ساختمان با نزدیک به ۴۰۰ هزار عضو بزرگترین تشکل حرفه‌ای غیردولتی محسوب می‌شود که بخش عمده‌ای از نظارت و طراحی ساخت و ساز کشور را برعهده دارد.

شایان ذکر است در این نشست منوچهر شیبانی اصل مدیرکل دفتر سازمان‌های نظام مهندسی و تشکل‌های حرفه ای وزارت راه وشهرسازی، حبیب‌اله بی‌طرف رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و روسای سازمان های نظام مهندسی ساختمان سراسر کشور حضور دارند و به ارائه گزارش از فعالیت‌های خود می‌پردازند.

نظر شما