شناسهٔ خبر: 24923 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید دوره‌ای از پروژه‌های شهرستان هشترود آذربایجان‌شرقی

علیرضا اوشال رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان هشترود آذربایجان‌شرقی از پروژه‌های به اتمام رسیده و در حال اجرای این اداره بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان هشترود از پروژه‌های به اتمام رسیده و در حال اجرای این اداره از جمله احداث پل چهاردهانه ۸ متری گنج آباد که چند روز پیش کارگاه آن تجهیز و پی‌کنی و پی‌ریزی کوله و پایه‌‌های آن شروع شده و در جال اجرا است و همچین از پیشرفت عملیات احداث راه روستای صوفی حسن بازدید به عمل آورد.

بنابرین گزارش اوشال در حاشیه بازدید از راه‌های روستایی، گزارشی از فعالیت‌های اخیر این اداره که توسط راهداران زحمتکش انجام می‌گیرد ارائه کرد و گفت: لکه‌گیری راه‌های اصلی، فرعی و روستایی همه روزه در حال انجام است، ضمنا" لایروبی ، ریزش‌برداری و شانه‌سازی راه‌هایی ارتباطی شهرستان که بر اثر سیل اخیر تخریب شده بود در حال حاضر ادامه دارد.

بگفته رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود، احداث واریانت در روستاهای ینگجه، آغچه رود، بایقرارود، بیگ کندی و ... که بر اثر سیل، پل‌های آنها تخریب شده بود در حال اجرا است.

اوشال گفت: همچنین تنقیه پل‌ها در راه‌های ارتباطی شهرستان توسط یکدستگاه بیل میکانیکی که از اداره کل در اختیار این اداره قرار گرفته در حال انجام است.

نظر شما