شناسهٔ خبر: 24968 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

بهادری در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مطرح کرد؛

پروژه‌های راه و شهرسازی کرمانشاه با حضور رییس جمهوری کلید می‌خورد/ افتتاح ۵۷ کیلومتر بزرگراه در قالب هفت پروژه با اعتبار هزار و سی میلیارد ریال

 عبدالله بهادری مدیرکل راه شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به سفر دکتر روحانی رییس جمهوری به استان کرمانشاه گفت: امروز با حضور ایشان افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه‌ در بخش راه و ساختمان انجام می‌شود.

عبدالله بهادری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره پروژه‌های قابل افتتاح استان کرمانشاه گفت: هم‌زمان با سفر رییس جمهوری به استان کرمانشاه در بخش افتتاح هفت پروژه که در مجموع شامل ۵۷ کیلومتر بزرگراه است، با اعتبار هزار و سی میلیارد ریال افتتاح می‌شود. همچنین افتتاح ۵۱پروژه راه روستایی به طول ۱۴۹ کیلومتر با هزینه بالغ بر صد و سی میلیارد ریال انجام می‌شود.

وی ادامه داد: پروژه‌های دیگر از جمله ۱۱۰ کیلومتر روکش در راه‌های شریانی و اصلی در استان با هزینه بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال نیز به انجام می‌رسد. همچنین در بخش ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی ۶ بنا با مساحت ۶هزار متر مربع با اعتبار هفتصد و پنج میلیارد ریال در قالب ۷ پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه شهرسازی استان کرمانشاه افزود: در بخش پروژه‌های کلنگ‌زنی که کلنگ شروع آنها زده خواهد شد بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی کرمانشاه با زیربنای حدود ۴۵ هزار متر مربع با اعتبار دوهزار و دویست میلیارد ریال را داریم.

وی ادامه داد: شروع به کار قطعه دوم آزادراه کرمانشاه-خمین به طول ۲۵ کیلومتر با اعتبار ۶۸۰ میلیارد ریال و کمربندی بیستون به طول ۱۰ کیلومتر با اعتبار ۳۱۰ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد تا عملیات ساخت آنها شروع شود.

نظر شما