شناسهٔ خبر: 24983 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر ساخت و توسعه راه‌های جنوب استان کرمان خبر داد:

آسفالت ۳ کیلومتر و بازگشایی و خاکبرداری ۱۲ کیلومتر پروژه زهمکان در کرمان جنوبی

راهسازی مدیر ساخت و توسعه راه‌های جنوب استان کرمان از عملیات آسفالت ۳ کیلومتر و بازگشایی و خاکبرداری ۱۲ کیلومتر پروژه زهمکان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، عباس ثمره مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان از عملیات آسفالت پروژه زهمکان در شهرستان فاریاب که طول کل آن ۲۵ کیلومتر است خبر داد.

وی گفت: تاکنون ۳ کیلومتر آن آسفالت و ۱۲ کیلومتر بازگشایی و خاکبرداری انجام شده است و تعداد ۴ دستگاه پل طاقی و ۳ دستگاه لوله اجرا شده است، همچنین عملیات خاکبرداری با چکش و بلدوزر و خاکریزی راکفیل در کیلومتر ۱۱ الی ۱۲ در حال انجام است، تاکنون در این پروژه حدود ۵۲ هزار میلیون ریال هزینه شده و برای تکمیل ۱۲۰ هزار میلیون ریال مورد نیاز است و با اجرای این پروژه حدود ۵۲۰ خانوار از راه مناسب بهره‌مند می‌شوند. 

وی همچنین از آغاز اجرای پروژه محور دهندر در شهرستان منوجان با طول کل ۱۱ کیلومتر خبر داد و افزود: تاکنون در این محور بستر و خاکریزی لایه اول در تمام ۱۱ کیلومتر اجرا شده و عملیات اجرایی خاکبرداری، پی‌کنی و احداث بریدهای آبنمای کیلومتر ۰۰۰+۶ آغاز شده و مبلغ هزینه شده  ۷ هزار میلیون ریال می‌باشد و جهت بهره‌برداری کامل آن به اعتباری بالغ بر ۳۳ هزار میلیون ریال نیاز است.

نظر شما