شناسهٔ خبر: 25019 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی بردسکن خبر داد:

اصلاح نقاط حادثه‌خیز راه‌های بردسکن خراسان رضوی بر حسب اولویت

کامیار رضا ریاضی رییس اداره راه و شهرسازی بردسکن خراسان رضوی گفت: نقاط حادثه‌خیز شهرستان بردسکن بر حسب اولویت اصلاح می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، کامیاررضا ریاضی با اعلام این خبر افزود: با توجه به اصلاح این نقاط، ۳ منطقه حادثه‌خیز در اواخر سال گذشته اصلاح شده و چند نقطه حادثه خیز نیز امسال اصلاح خواهند شد.

وی ادامه داد: سه‌راهی خمی یکی از نقاط حادثه‌خیز در محور روستایی برسکن – هدک - خمی است که جمعیتی بالغ بر هزار نفر از این مسیر تردد دارند و عملیات اجرایی اصلاح این نقطه آغاز شده و تاکنون ۲ هزار و ۴۳۰ متر مربع عملیات دکاپاژ و ۹۰۰ متر مکعب خاکریزی صورت گرفته است.

رییس اداره راه و شهرسازی بردسکن با بیان اینکه با اصلاح نقاط حادثه‌خیز، شاهد کاهش میزان تلفات فوتی در شهرستان خواهیم بود، اعلام کرد: رویکرد این اداره در زمینه نقاط حادثه‌خیز، اصلاح این نقاط پرخطر است که سالانه سبب بروز بسیاری از تصادفات می‌شود.

وی با بیان اینکه ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی در دستور کار قرار دارد، اعلام کرد: علاوه بر این پیگیری جهت خط‌کشی محورهای روستایی این شهرستان صورت گرفته که بزودی این خط‌کشی‌ها انجام خواهد شد.

ریاضی با اشاره به نصب علایم راهنمایی و هشدارهای رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان بردسکن، گفت: علاوه بر این، عملیات لکه‌گیری آسفالت محورهای مواصلاتی شهرستان نیز طی این مدت در حال اجراست.

وی عنوان کرد: ساماندهی محورهای روستایی نیز در دستور کار قرار دارد که در این خصوص همکاری هر چه بیشتر دهیاران می‌تواند به روند انجام این اقدامات، سرعت بخشد.

نظر شما