شناسهٔ خبر: 25024 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید نماینده زاوه از پروژه‌های در دست اجرای اداره راه و شهرسازی این شهرستان خراسان رضوی

بازدید نماینده شهرستان زاوه خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، بخشدار بخش سلیمان و جمعی از مسؤولان، شوراها و دهیاران روستاهای شهرستان زاوه از پروژه‌های راه و شهرسازی این شهرستان بازدید و از روند کار آگاه شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، رئیس اداره راه و شهرسازی زاوه که در این بازدید نماینده شهرستان را همراهی می‌کرد، در توضیح پروژه‌های در دست اجرای اداره راه و شهرسازی شهرستان زاوه گفت: پروژه روکش آسفالت چخماق - جعفرآباد در محور اصلی دولت‌آباد - باخرز که در واقع بزرگترین پروژه روکش آسفالت شهرستان است، با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال در حال اجراست.

شیرمحمدیان افزود: همچنین عملیات زیرسازی محور روستایی قلعه آقا حسن به طول ۲/۵ کیلومتر و بهسازی و ساماندهی ورودی روستای چخماق از دیگر پروژه‌هایی است که این اداره به صورت مشارکتی با دهیاری‌ها در دست اجرا دارد. 

سعید باستانی نماینده شهرستان زاوه در مجلس شورای اسلامی در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از عوامل راهداری شهرستان که با وجود گرمای شدید هوا در جهت رفاه حال همشهریان در تلاش هستند، فرصت خدمت‌رسانی به مردم را موهبتی الهی و فرصتی کم‌نظیر دانست و گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از کارهایی که بسیار مورد توصیه قرار گرفته است خدمت بی‌منت به هم نوع است که علاوه بر اجر معنوی تلاشی در جهت آبادانی کشور عزیزمان است. 

بخشدار سلیمان نیز ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و پرسنل راه و شهرسازی شهرستان زاوه اقدام این اداره را در همراهی بخش‌های مختلف و مشارکت خیرین و شورای روستاها، نمونه بارز پیام مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل خواند و این اقدامات را زمینه‌ساز آغاز تحولی شگرف در رشد و آبادانی شهرستان دانست.

شایان ذکر است از چهار پروژه در حال اجرا در شهرستان سه پروژه به صورت مشارکتی و از محل منابع خیرین و شوراها تامین اعتبار شده است.

نظر شما