شناسهٔ خبر: 2504 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نورزاد خبر داد:

اولويت‌بندی پروژه‌ها براساس محدوديت‌های مالی و استفاده بهينه از منابع اعتباری

علی نورزاد معاون وزير راه و شهرسازی ضمن بازدید از پروژه‌های راه سازی استان مازندران گفت: اولويت بندی پروژه‌ها با توجه به محدوديت‌های مالی و استفاده بهينه از منابع اعتباری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، دكتر علي نورزاد ضمن بازدید از روند اجرايی پروژههای راه سازی استان مازندران گفت :محورهای ارتباطی اين استان جزء شاهرگ‌های حياتی  رشد و توسعه استان هستند و بايد همه با نگاه ملی و ويژه نسبت به اين موضوع، در جهت ايجاد راهی ايمن و استاندارد در اين استان از هيچ كوششی دريغ نكنيم.

وی افزود: یکی از برنامه‌هايی که در دستور کار قرار دارد، اولويت‌بندی پروژه‌ها با توجه به محدوديت‌های مالی و استفاده بهينه از منابع اعتباری است.

نورزاد در ادامه به روند اجرايی عمليات تعريض و چهار خطه نمودن محور سوادكوه اشاره کرد و ادامه داد: پيگيری پيشرفت فيزيكی ساخت‌و‌سازها، اتخاذ راهکاری فوری برای ساماندهی در روان سازی ترافيك، طرح مناسب برای ترافيك عبوری از شهرهای بين راهی در محور سوادكوه از جمله برنامه‌هايی است كه به جد در دستور كار قرار دارد.

معاون وزير راه و شهرسازی در بازديد از پروژه كمربندی سازی، از اين پروژه به عنوان يكی از پروژه‌های مهم و حياتی مركز استان ياد كرد و گفت: بايد عمليات اجرايی پروژه یادشده با همدلی و تعامل همه مسئولين ذيربط شتاب بيشتری بگيرد.

مديرعامل شركت ساخت و توسعه و زيربناهای حمل و نقل كشور ادامه داد: با توجه به شرايط ترافيكی و جاده‌ای در مركز استان، اتمام اين پروژه كمك شايانی به تسهيل امر تردد می‌كند.

خادمی معاون شركت ساخت و توسعه و زيربناهای حمل و نقل جاده‌ای كشور و مهندس نوروزی مديركل راه و شهرسازی مازندران نيز در اين بازديد معاون وزرير راه و شهرسازی را همراهی کردند./