شناسهٔ خبر: 25076 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با عباس کیارستمی در سلسله نشست‌های پژوهش‌های شهری

پایش و ارتقای پژوهش‌شهری در نشست جامعه مهندسان/ نقد و تحلیل فیلم «اهالی خیابان یک‌طرفه»

پوستر بیست و سومین نشست از سلسله نشست‌های پژوهش‌های شهری با یاد و خاطره عباس کیارستمی کارگردان فقید تازه درگذشته ایرانی و با نمایش و تحلیل فیلم «خیابان یک‌طرفه» با هدف پژوهش شهری در محل جامعه مهندسان مشاور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سلسله نشست‌های پژوهش‌های شهری در نشست بیست و سوم خود که امروز ۲۹ تیرماه در محل جامعه مهندسان برگزار می‌شود نمایش و نقد فیلم اهالی خیابان یک طرفه به کارگردانی مهدی باقری با مورد تحلیل قرار می‌دهد.

دبیری این نشست را حمیده امکچی برعهده دارد و اعضای پانل نیز محمدرضا حائری، حمیدرضا صدر و پرویز اجلالی هستند. گفته می‌شود جامعه مهندسان مشاور ایران، انجمن جامعه شناسی ایران و جامعه مهندسان شهرساز از انجمن‌هایی هستند که در تدارک این برنامه نقش‌آفرینی کرده‌اند و این نشست نیز در چهارچوب موافقتنامه همکاری در پایش و ارتقای پژوهش شهری برگزار می‌شود.

شایان ذکر است بیست و سومین نشست پژوهش‌های شهری تحت عنوان «اهالی خیابان یک‌طرفه» از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در محل جامعه مهندسان مشاور به نشانی ولنجک، خیابان بیست و هشتم، بلوار دانشجو، میدان البرز، نبش سلامی، شماره ۲۵ برگزار می‌شود و شرکت برای عموم علاقه‌مندان در این نشست آزاد است. /

نظر شما