شناسهٔ خبر: 25116 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

رضوانی خبر داد:

تسهیلات سازمان بنادر و دریانوردی به بخش خصوصی برای ساخت اسکله/ توسعه گردشگری دریایی وظیفه ذاتی سازمان بنادر و دریانوردی است

سیاوش رضوانی مدیر‌کل بنادر و دریانوردی استان مازندران خبر داده است که تسهیلات مناسب جهت خرید شناورهای تفریحی و ساخت اسکله در راستای گسترش صنعت گردشگری دریایی در اختیار متقاضیان بخش خصوصی قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیاوش رضوانی در حاشیه بازدید از نوار ساحلی و پروژه های ساحلی غرب استان که به همراه مسئولان میراث فرهنگی و گردشگری و محیط زیست استان صورت گرفت، گفت: سازمان بنادر و دریانوردی تسهیلات مناسب جهت خرید شناورهای تفریحی و ساخت اسکله در راستای گسترش صنعت گردشگری دریایی در اختیار متقاضیان بخش خصوصی قرار می دهد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از سازه های دریایی برج الماس قو، پلاژ شهرداری، پلاژ سپاه پاسداران و شهرسبز در محدوده شهر های سلمانشهر، تنکابن و رامسر بازدید و ضمن گفتگو با مسئولان پروژه ها از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات آنان قرار گرفت.

‌مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان مازندران نیز در این جلسه اظهار داشت: موضوع گردشگری دریایی از دغدغه های اصلی مسئولان استان است و در کارگروه گردشگری استان مازندران نیز بر این موضوع تأکید شده است.

‌ وی افزود : با توجه به ورود بیش از حد مسافران و گردشگران بویژه در ایام نوروز و تابستان به استان مازندران، همت مضاعف مسئولان دستگاه های اجرایی ذیربط را برای توسعه گردشگری دریایی می طلبد.

‌ به گزارش روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی،حسین سروری فرماندار شهرستان رامسر نیز در این نشست طی سخنانی با ابراز خرسندی از بازدید‌ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران و هیأت همراه از نوار ساحلی غرب استان و توجه ویژه به گردشگری دریایی بر ضرورت پیگیری و احیای پروژه کنار گذر رامسر تأکید کرد.   

 گفتنی است مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران به همراه جمعی از مسئولان ادارات کل میراث فرهنگی و گردشگری و محیط زیست استان و مسئولین ذیربط شهرستانی از سازه های دریایی برج الماس قو، پلاژ شهرداری، پلاژ سپاه پاسداران و شهرسبز در محدوده شهر های سلمانشهر، تنکابن و رامسر بازدید و ضمن گفتگو با مسئولان پروژه ها از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات آنان قرار گرفت.

نظر شما