شناسهٔ خبر: 25149 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسؤول نمایندگی راه و شهرسازی احمدآباد خراسان رضوی خبر داد:

شن‌ریزی و تسطیح ۶۸ کیلومتر از محورهای روستایی بخش احمدآباد خراسان رضوی

حسین خیرخواه عملیات تعریض ۱۵ کیلومتر از راه روستای دهسرخ توسط نمایندگی راه و شهرسازی احمدآباد خراسان رضوی انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، حسین خیرخواه با تاکید بر اهمیت راه‌های روستایی و رسیدگی به این محورها گفت: روستای دهسرخ در ۵۸ کیلومتری شهر مشهد و در ۱۴ کیلومتری از مرکز بخش احمدآباد (شهر ملک‌آباد) قرار دارد و یکی از مناطق زیارتی و گردشگری پرترافیک منطقه محسوب می‌شود.

وی افزود: وجود چشمه تاریخی امام رضا(ع) و آستانه مقدس امامزاده سید عبدالعزیز باعث شده در طول سال به خصوص در ایام تعطیل، بازدیدکنندگان زیادی به این روستا مراجعه کنند و این اداره با تعریض ۱۵ کیلومتر در دو طرف این محور روستایی، مسیر را برای زائران و مسافران ایمن کرده است. 

مسؤول نمایندگی راه و شهرسازی احمدآباد با بیان اینکه کشاورزان بخش احمدآباد سهم بسزایی در اقتصاد و اشتغال مردم این منطقه دارند، گفت: مرمت، نگهداری و بهسازی این مسیرها باعث سهولت در تردد و ایجاد مسیری ایمن برای رساندن سالم و ایمن کالا و محصولات کشاورزی به مقصد خواهد شد.

وی با اشاره به ۶۸ کیلومتر تسطیح و شن‌ریزی راه روستایی در این منطقه اضافه کرد: در محورهای روستایی تکروک، کرتیان، گونجوگ، سیرزار و کج النگ – زیارت، ۳۱ کیلومتر تسطیح و شانه‌سازی راه و همچنین در مسیر روستاهای استاج، دهسرخ، بساروج و آقنج ۳۷ کیلومتر شن‌ریزی توسط راهداران پرتلاش این اداره انجام شده است.

خیرخواه با اعلام تکمیل و سهولت تردد در اکثر مسیرهای روستایی بخش احمدآباد گفت: با توجه به اعتبارات موجود، تاکنون بیش از ۲۲۰ تن آسفالت سرد برای نگهداری محورهای روستایی بخش استفاده شده که این روند همچنان ادامه دارد.

نظر شما