شناسهٔ خبر: 25178 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ضرورت اخذ استعلام مالکیت اراضی برای ارائه خدمات زیربنایی

زمینخواری شرکت‌های خدمات‌رسان قبل از ارائه خدمات به اراضی قولنامه‌ای باید استعلام تایید مالکیت زمین را جهت جلوگیری از سوء استفاده سودجویان از اداره‌کل راه و شهرسازی استان دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در آذربایجان غربی در جلسه هماهنگی برنامه های اجرایی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در استان در این خصوص اظهار کرد: مطالب مستندات درموردصحت مالکیت و استعلام تأیید مالکیت قبل از ارائه خدمات زیربنایی به کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز کمک می‌کند.

سرهنگ بهارعلی پورعلی بر احترام به حقوق مردم و رعایت حقوق شهروندی تاکید کرد و افزود: لازم است تبلیغات محیطی در مناطقی که احتمال تصرفات غیرقانونی وجود دارد، گسترش یابد.

وی با بیان اینکه راه‌های پیشگیری از تصرفات غیرقانونی باید در رسانه ها به ویژه رسانه ملی آموزش همگانی داد شود، گفت: عملکرد یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در آذربایجان غربی به مخاطبان به شکل دوره‌ای ارائه خواهد شد.

جلسه هماهنگی برنامه‌های اجرایی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در استان با محوریت ساماندهی تبلیغات کاری و اطلاع رسانی به مردم با حضور فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در آذربایجان غربی، رئیس اداره روابط عمومی راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان این اداره کل برگزار شد./

نظر شما