شناسهٔ خبر: 25246 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اتمام روکش آسفالت محور ترانزیتی سلطان‌آباد- سبزوار/اجرای عملیات ماسه آسفالت راه‌ روستایی در خراسان رضوی

جواد قدمگاهی مسوول نمایندگی راه و شهرسازی خوشاب خراسان رضوی از اتمام عملیات روکش آسفالت محور شریانی و ترانزیتی سلطان‌آباد - سبزوار خبر داد، این در حالی‌ست که به گفته مسوول نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان فیروزه عملیات ماسه آسفالت راه‌ روستایی فرخار در این حوزه به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، یونس ارشادی با اعلام این خبر افزود: با اجرای ماسه آسفالت ۴ کیلومتر از محور شریانی و ترانزیتی سلطان‌آباد - سبزوار، محور مذکور ایمن‌تر شد.  

وی ادامه داد: جهت اجرای روکش حفاظتی محور سلطان‌آباد - سبزوار به طول ۴ کیلومتر، هزار و ۳۰۰ تن آسفالت گرم و ۹ هزار کیلوگرم قیر و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شد.   

مسوول نمایندگی راه و شهرسازی خوشاب اضافه کرد: ۸ کیلومتر دیگر از این محور نیز نیاز ضروری به روکش آسفالت دارد که به محض تأمین اعتبار و قیر مشارکتی اقدام می‌شود. 

همچنین جواد قدمگاهی مسوول نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان فیروزه گفت: در راستای افزایش ارائه خدمات به قشر روستائی و با هدف محرومیت زدایی از مردم منطقه جهت بهرمندی از راه ارتباطی مناسب، عملیات ماسه آسفالت به طول یک کیلومتر در محور روستایی فوق که بالغ بر ۱۲۰ خانوار جمعیت را در خود جا داده است، صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از محورهای روستایی دیگر نیز برای اجرای روکش آسفالت در دستور کار قرار گرفته است، افزود: احداث و مرمت راه‌های آسفالته علاوه بر راحتی عبور و مرور روستاییان، کاهش زمان سفر و مصرف سوخت و استهلاک وسایل نقلیه، باعث تسریع در انتقال محصولات کشاورزی و دامی به مراکز فروش و در نتیجه بهبود وضعیت اقتصادی مردم این منطقه می‌گردد.

نظر شما