شناسهٔ خبر: 25298 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی بردسکن خراسان رضوی خبر داد:

رفع یک نقطه حادثه خیز در محور بردسکن - شهرآباد

كاميار رضا رياضی رئيس اداره راه و شهرسازی بردسكن رییس اداره راه و شهرسازی بردسکن خراسان رضوی از ایمن‌سازی و رفع یک نقطه حادثه خیز در سه راهی سیف آباد در محور بردسکن - شهرآباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، کامیاررضا ریاضی با اعلام این خبر افزود: یک نقطه حادثه‌خیز در محور بردسکن - شهرآباد و در محل سه‌راهی روستای سیف‌آباد از توابع بخش شهرآباد ایمن‌سازی و دارای روشنایی و اصلاح آسفالت شد. 

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم این اداره، افزایش ایمنی راه‌ها است، گفت: بدین منظور حذف نقاط حادثه‌خیز در دستور کار قرار گرفته است که پروژه ایمن‌سازی و اصلاح آسفالت و روشنایی رمپ‌های ورودی و خروجی سه‌راهی سیف‌آباد نیز در همین راستا اجرا شد.

رییس اداره راه و شهرسازی بردسکن به سایر برنامه‌های این اداره در حوزه ایمن‌سازی طی امسال اشاره کرد و گفت: اجرای روشنایی نقطه‌ای محل تقاطع‌های همسطح حادثه خیز، اصلاح سه نقطه دیگر از نقاط حادثه‌خیز در محورهای مختلف و نصب تابلوهای محورهای مواصلاتی را از جمله این برنامه دانست. 

وی تصریح کرد: اجرای طرح روکش آسفالت راه‌های روستایی، ایمن‌سازی اضطراری راه‌ها، تهیه و نصب علایم ایمنی ضروری، پاکسازی حریم راه‌ها و ملایم‌سازی حاشیه نواحی که در آن واژگونی خودروها اتفاق می‌افتد، از دیگر اقداماتی است که برای امسال در دستور کار داریم.

نظر شما