شناسهٔ خبر: 25309 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه و ترابری استان سمنان خبر داد:

اتمام دو تقاطع غیرهمسطح در جزین و مومن آباد تا پایان امسال

تقاطع غیرهمسطح در دیدار با نماینده شهرستان‌های سمنان و سرخه در مجلس شورای اسلامی، مدیركل راه و ترابری استان سمنان از اتمام دو تقاطع غیرهمسطح درجزین و مومن آباد تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و ترابری استان سمنان، در دیدار مدیركل راه و ترابری استان با نماینده شهرستان‌های سمنان و سرخه در مجلس شورای اسلامی سیدعبدالمجید نژادصفوی ضمن عرض تبریك انتصاب دكتر همتی در این جایگاه در خصوص مشكلات راه استان بحث و تبادل نظر كردند.

در ابتدای جلسه نژاد صفوی در گزارشی در خصوص عملكرد این اداره در گذشته و كارهای در دست اقدام ارائه و ضمن تشریح اهداف و برنامه‌های حوزه كاری اظهار امیدواری کرد: در صورت ابلاغ تخصیص‌های مربوط به سفر ریاست محترم جمهوری در حوزه راه، تحول در این صنعت مشمول استان شود. از دیگر موارد مورد بحث سرمایه‌گذاری در محور سمنان به فیروزكوه و بهسازی محور سرخه و سمنان بود.

وی با بیان اینكه بزرگترین مشكل حال حاضر دولت كمبود اعتبارات است، تنها راه حل مبارزه با این رویداد را به پایان رساندن پروژه‌های در دست اقدام و باز نشدن پروژه جدید در سطح استان دانست.

مدیركل راه و ترابری استان در ادامه با توجه به مشكلات پیش آمده در روند پیشرفت دو پروژه تقاطع غیرهمسطح درجزین و مومن آباد، به اتمام این دو پروژه تا پایان امسال جهت بهره‌برداری اظهار امیدواری کرد.

وی با اشاره به این موضوع كه استان سمنان دارای بیشترین تعداد تقاطع غیرهمسطح در كشور است، افزود: با توجه به هزینه بالای احداث تقاطع‌هایی این چنین با راه حلی مناسب و هزینه‌های كمتر از قبیل احداث زیرگذر نسبت به ایمن‌سازی محورها در استان اقدام نماییم.

همتی نماینده شهرستان‌های سمنان و سرخه نیز در مورد روند اجرایی چندین پروژه در شهرستان سوالاتی را داشتند كه نژاد صفوی در پاسخ آنها چنین گفت: یكی از پروژه‌هایی كه بصورت امانی و با همت راهداران شهرستان به پایان رسید بهسازی ۱۵ كیلومتر از پروژه جاده نظامی تا روستای اعلاء بود كه با توجه به نبود اعتبارات و ضرورت امر بصورت كامل توسط اكیپ راهداری اداره راه و ترابری شهرستان سمنان انجام پذیرفت و ادامه عملیات بدلیل مشكلات پیش آمده متوقف شد كه در حال حاضر در حال رایزنی جهت رفع مشكلات برای ادامه كار هستیم.

در انتها مدیركل راه و ترابری استان اولویت‌بندی پروژه‌ها در استان را بهترین راه حل جهت مقابله با مشكلات و انجام بهینه امور و تنها راه جوابگویی به انتظارات هموطنان عزیز را كار جهادی دانستند.

نظر شما