شناسهٔ خبر: 25317 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی تربت جام خبر داد:

اجرای عملیات بوته‌کنی و پاکسازی محور تربت‌جام - فریمان در خراسان رضوی

جواد نژادی‌پور رییس اداره راه و شهرسازی تربت‌جام خراسان رضوی از اجرای عملیات بوته‌کنی و پاکسازی در محور تربت‌جام - فریمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، جواد نژادی‌پور با اعلام این خبر افزود: با توجه به برنامه‌ریزی هر ساله در آغاز فصل تابستان در خصوص عملیات راهداری فصلی، عملیات بوته‌کنی و شانه‌سازی در محور اصلی و تنظیم شیب شیروانی‌ها و همچنین پاکسازی قنوهای محور اصلی و فرعی و همچنین اجرای سیل‌بند در مسیرهای سیلاب‌خیز در محورهای شهرستان تربت جام آغاز شده است.

وی ادامه داد: بدین منظور از روزهای پایانی خرداد ماه، عملیات پاکسازی و تنظیم شیب شیروانی جاده با دو دستگاه گریدر در محور اصلی تربت جام - فریمان در حال اجرا است.

رییس اداره راه و شهرسازی تربت‌جام اضافه کرد: در بعضی از نقاط راه‌های فرعی یا اتصال دو باند رفت و برگشت که در اغلب نقاط با گاردریل تفکیک شده و در بعضی از نقاط با حفر کانال از اجرای ورودی‌های غیرمجاز که توسط ساکنان مناطق روستایی صورت می‌گیرد، پیشگیری به عمل می‌آید.

وی گفت: با پیش‌بینی انجام شده، نهایتا طی دو ماه بوته‌کنی تمام محور انجام می‌شود و هم‌اکنون مقدار ۱۰ کیلومتر در چهار باند دو طرفه رفت و برگشت انجام شده است.

نظر شما