شناسهٔ خبر: 25324 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه و شهرسازی مطرح كرد:

تشريح عملكرد قابل قبول راهداری استان كرمانشاه

 عبدالله بهادری مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه گفت: حوزه راهداری این مجموعه از سال گذشته تاكنون با پیشی گرفتن انجام عملیات‌های محوله نسبت به تعهد معین، عملكرد قابل قبولی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه،عبدالله بهادری با اشاره به اینكه كرمانشاه با داشتن ۸۰۰۶ كیلومتر راه و همچنین قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی و البته بهره‌برداری از بازارچه‌های مرزی، بی‌شک نیازمند فعالیت‌های مستمر و منظم راهداری است گفت: در سال گذشته تاكنون تمام تلاش حوزه راهداری در انجام وظایف محوله منجر به پیشی گرفتن از تعهد معین برای اجرا بوده تا جایی كه می‌توان گفت:

تعهد سال ۹۴ برای عملیات روكش ۲۰۹ كیومتر بوده در صورتی كه با اجرای ۳۱۹ كیلومتر، گامی قابل توجه برداشته شده است.

در بخش‌هایی دیگر از جمله خط كشی با اجرای ۵۰۰۰ كیلومتر،۲۳۰۰ كیلومتر بیش از مقدار تعهد معین انجام فعالیت شده است.

وی افزود: این رشد با نصب ۵۵ كیلومتر نیوجرسی و تعهد ۳۰ كیلومتری و ۲۰ هزار عدد نصب علائم با تعهد ۸۹۵۸ عددی آن هم درخور توجه است.

مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه در پایان تصریح كرد: با تلاش همكاران در این اداره، سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳ میزان سطح رویه سالم راه‌ها هم از ۱۳ درصد به ۲۵ درصد رسید.

گفتنی است ۵۲ درصد صادرات كل كشور به عراق از راه‌های استان كرمانشاه انجام می‌شود و این به معنای عبور دائم و پرترافیك از محورهای مواصلاتی و به تبع استهلاك مدام آن است.

نظر شما