شناسهٔ خبر: 25351 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه:

پیشرفت قابل قبول توسعه راه‌های استان با در نظر گرفتن تامین به موقع اعتبار تا پایان دولت یازدهم

عبد اله بهادری مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه گفت: توسعه راه‌های استان با در نظر گرفتن تامین به موقع اعتبار تا پایان دولت یازدهم پیشرفت قابل قبولی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه، عبداله بهادری با اشاره به اینكه حوزه ساخت و توسعه راه‌ها در استان كرمانشاه از پایان سال ۹۱ تاكنون پیشرفت قابل قبولی داشته گفت: صحبت راجع به آنچه عملیاتی شده نگاه به گذشته است اما آنچه حال حاضر در دستور كار است، رشد ۱۰۰ درصدی عملكرد این حوزه نسبت به گذشته تا پایان دولت یازدهم خواهد بود.

بهادری افزود: حوزه مذكور از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید با احداث ۱۶ كیلومتر بزرگراه و ارتقای ۹۵ كیلومتر راه اصلی به بزرگراه، عدد كیلومتر خود را در این مهم به ۳۹۳ رسانده كه البته عملیات مذکور با هزینه‌ای معادل ۲۱۱۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی افزود: اقدام این حوزه در بخش دیگر هم با احداث و ارتقای راه‌های فرعی به اصلی، راه‌های استان را از ۶۱ كیلومتر راه اصلی برخوردار کرده و لازم به ذكر است در این دولت با احداث، بهسازی و روكش آسفالت ۵۲۱ كیلومتر راه روستایی شاخص برخورداری آسفالت استان، از ۵۳/۳۵ به ۶۳/۴۸ رسید كه این معیار در كشور ۹۷/ ۵۰ اعلام شده، یعنی كرمانشاه از این حیث بالاتر از شاخص كشوری است.

آنچه مدنظر مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه در این گزارش است، احداث بزرگراه‌های استان به ۵۱ کیلومتر، ارتقای راه‌های اصلی به بزرگراه به ۲۰۰ کیلومتر، احداث راه‌های اصلی به ۵۶ کیلومتر، ارتقاء راه‌های فرعی به اصلی به ۸۸ کیلومتر، آسفالت راه‌های روستایی به ۱۰۳۲، تقاطع همسطح به ۴۵ و احداث تقاطع ۱۳ دستگاه تقاطع غیرهمسطح تا پایان فعالیت دولت یازدهم است.

گفتنی است، بهادری تامین به موقع اعتبارات و تخصیص آن را مهمترین عامل در تحقق این هدف اعلام کرد.

نظر شما