شناسهٔ خبر: 25372 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راه و شهرسازی سنقر استان کرمانشاه تشریح كرد:

اهم فعالیت‌های راه و شهرسازی در حوزه راه‌های سنقر و کلیایی

اسفالت رئیس راه و شهرسازی سنقر استان کرمانشاه عمده فعالیت‌های راه و شهرسازی این حوزه را در تیر ماه ۹۵ تشریح كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، جواد فرخناکی گفت: به منظور ایمن‌سازی محورهای شهرستان، عملیات بهسازی و آسفالت راه روستایی به طول بیش از ۱۵ کیلومتر در محورهایی مانند چشمه قط-بورک آباد-خانقاء سفلی، همچنین شانه سازی ۴ کیلومتر راه در مسیر سمنبان انجام شده است. 

وی افزود: به منظور به حداقل رساندن تصادفات و افزایش ایمنی در جاده‌های شهرستان، خاکریزی و اصلاح شانه پل در روستای سمنبان به مقدار ۶۵۰ مترمکعب، حریم زنی محورهای اصلی-فرعی و روستایی به طول ۹۷ کیلومتر، و خط کشی ۲۱۰ کیلومتر از محورهای این شهرستان از دیگر اقدامات راهداری این شهرستان است.

فرحناکی با اشاره به پرخطر بودن پیچ‌های خطرناک مسیر لنجاب و هزارخانی و عدم دید کافی در این مکان به اصلاح پیچ مذکور با اجرای عملیات خاکبرداری به حجم  ۲۸۰۰ مترمکعب از افزایش شعاع دید و به تبع ایمنی مسیر خبر داد.

از دیگر اقدامات انجام شده می‌توان به نصب ۳۱۲ عدد انواع تابلوی اطلاعاتی، اخطاری و اخباری در محورهای مواصلاتی سنقر، تیغه زنی و رگلاژ راه‌های شنی در مسیر گردنه کشکه میر، به طول ۳۰ کیلومتر، ۱۷۵ مترمربع لکه گیری با بکارگیری ۳۰ تن آسفالت سرد اشاره کرد.

نظر شما