شناسهٔ خبر: 25401 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه:

تحویل ۵۸۰۰ واحد از مسکن مهر در سال ۹۴ به متقاضیان/عملكرد مسکن مهر استان بالاتر از میانگین كشوری است

مسکن مهر کرمانشاه مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه گفت: تحویل ۵۸۰۰ واحد از مسکن مهر در سال ۹۴ به متقاضیان عملكرد در این حوزه را بالاتر از پیشرفت میانگین كشوری قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه، عبداله بهادری ضمن اشاره به تحویل ۵۸۰۰ واحد مسكن مهر در سال ۹۴ و البته قرار گرفتن عملكرد این حوزه در رتبه‌های مطلوب كشوری از تلاش برای تحویل ۶۰۰۰ واحد دیگر در سال ۹۵ خبر داد.

بهادری تصریح كرد: بنا به تاكید مقام عالی وزارت در اجرای هرچه سریعتر و اتمام پروژه‌های مسكن مهر راه و شهرسازی استان كرمانشاه قصد دارد تا پایان امسال كلیه پروژه‌های بدون معارض در این حوزه را به متقاضیان تحویل دهد.

مدیركل راه و شهرسازی افزود: مسكن مهر استان در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت، ۲۳۸۱۳ واحد و در شهرهای پایین‌تر از جمعیت مذكور، ۳۶۳۱۳ واحد افتتاح داشته و این تعداد افتتاح بیش از ۶۸ درصد از كل واحدهای موجود در استان را نشان می‌دهد.

بهادری در ادامه این خبر تصریح كرد: كل واحدهای باقی مانده بیش از ۹۰/۵ درصد پیشرفت فیزیكی دارند كه در صورت رفع معارض‌های موجود به سرعت تحویل داده خواهند شد.

از آغاز فعالیت دولت یازدهم تاكنون ۲۴۸۷۷ واحد مسكن مهر در غالب ۷۲ پروژه در استان كرمانشاه افتتاح و به متقاضیان تحویل داده شده است.

نظر شما