شناسهٔ خبر: 25463 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

بیست و چهارمین همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور/ توسعه دریا محور و اقتصاد مقاومتی از اهم سرفصل‌ها

همایش بیست و چهارمین همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور به میزبانی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مهرماه امسال و با شعار دریا و کشتی ضرورت اجتناب ناپذیر توسعه کشور ‌برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بیست و چهارمین همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور همزمان با هفته ملی دریانوردی روزهای ششم و هفتم مهر در تهران برگزار خواهد شد.

بحث و بررسی موضوعات مربوط به دریا و کشتیرانی، توسعه دریا محور، اقتصاد مقاومتی، اهم سرفصل های این همایش است.

بر اساس اعلام‌ شبکه مستقل اطلاع رسانی جامعه دریایی، همه ارگان‌ها، مؤسسات، شرکت‌های دولتی و خصوصی فعال دریایی کشور و صاحبنظران، پژوهشگران، اساتید و دانشجویان رشته‌های مرتبط با فعالیت‌های دریایی می‌توانند در این همایش شرکت و از طریق لینک  http://www.mana.ir/۵۲۰۳/index.aspxنسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 در فراخوان ثبت نام ‌برای شرکت در همایش‌ هماهنگی ارگان‌های دریایی کشورآمده است که ثبت نام به دو صورت انفرادی و گروهی قابل انجام است و شرکت‌کنندگان می‌توانند از طریق تکمیل هر یک از فرم‌های ثبت‌نام در این خصوص اقدام کنند.

 روزهای ۴ و ۵ خرداد ماه ‌سال گذشته بود که این همایش در مجموعه فرهنگی، آموزشی و ورزشی نفت محمودآباد با شعار «برنامه‌های توسعه کشور و اقتصاد مقاومتی در حوزه دریا» به میزبانی شرکت ملی نفتکش ایران و تولیت دبیرخانه هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور با حضور و مشارکت همه ارگان‌های دولتی، خصوصی و تعاونی فعال در حوزه حمل و نقل دریایی کشور برگزار شد.

نظر شما