شناسهٔ خبر: 25483 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه:

تعامل مسئولین و عزم ملی نقش بسزایی در ارتقاء پیشرفت و عمران دارد

جلسه بهادری گستردگی راه‌ها، شرایط توپوگرافی آن، چهار فصل بودن استان و ... را از خصوصیات خاص منطقه برشمرد و گفت: ارتقاء استان ، در گرو ارتقاء و ایمن‌سازی جاده‌هاست و این مهم نیازمند نگاهی ویژه تر از همیشه به نیازمندی‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، مهندس عبدالله بهادری در اولین نشست هم اندیشی با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در سال جاری ضمن اشاره به نقش محوری راه در ارتقاء اقتصادی استان گفت: خوشبختانه در سایه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ، امروز کرمانشاه، در مقوله‌های اقتصادی ، گردشگری، صنعت و ... هر روز بیش از پیش شاهد رشد و ترقی است.

وی افزود: مسلما این پیشرفت نیازمند حمایت  مستمر و همه جانبه مسئولین ارشد کشوری و استانی است.

بهادری در ادامه  گستردگی راه‌ها، شرایط توپوگرافی آن، چهار فصل بودن استان و ...  را از خصوصیات خاص منطقه برشمرد و گفت: ارتقاء استان ، در گرو ارتقاء و ایمن‌سازی جاده‌هاست  و این مهم نیازمند نگاهی ویژه تر از همیشه به نیازمندی‌ها است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه که با همه مدیران مجموعه‌اش در این هم‌اندیشی حضور داشت، ضمن تقدیر از تلاش‌های همه جانبه همکارانش در مجموعه راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: اینکه امروز این اداره کل توانسته علی رغم همه محدودیت‌های مالی در بحث‌های مهم از جمله ،راهداری- ساخت و توسعه راه‌ها-مسکن مهر- خدمات‌رسانی به راه‌های روستایی- بافت های فرسوده-حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن-فنی و اجرایی و ... فراتر از تعهد معین شده داشته باشد، یعنی حمایت و برطرف نمودن چالش‌ها و موانع موجود، با همکاری مسئولین ، با استناد به توانایی و پتانسیل ثابت شده می‌تواند کارنامه‌ای درخشان تر از پیش را در دفتر خدمت این دستگاه به ثبت برساند.

عبدالله بهادری ضمن ارائه گزارش عملکرد در حوزه‌های شهرستان‌های مختلف به نمایندگان مردم، خواستار تشکیل مستمر این نشست و ارائه گزارش دقیق و جزء  به  جزء نیازمندی‌های هر منطقه در حوزه راه و شهرسازی شد تا بدین ترتیب ، نیازها ، پیگیری  شود و شرایط برای خدما‌رسانی این دستگاه بیش از پیش فراهم گردد.

در ادامه این جلسه، نمایندگان مردم استان کرمانشاه، ضمن تقدیر از تلاش مجموعه راه و شهرسازی استان به ارائه مشکلات و موانع منطقه‌ای خود پرداخته و البته در خصوص رفع  آن تصمیماتی اتخاذ نمودند.

نظر شما