شناسهٔ خبر: 25515 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در ديدار سفير تاجيكستان با رئيس سازمان هواپيمايی كشوری مطرح شد:

موافقت با افزایش پروازهای ایران- تاجیکستان/ تاکید بر گسترش روابط حمل و نقلی بين دو كشور

تاجيك اير علی عابدزاده رییس سازمان هواپیمایی کشور موافقت خود را برای افزايش پروازهای شركت‌های معينه ایران و تاجیکستان اعلام كرده است و ابراز اميدواری كرده است كه طرفين بتوانند با گسترش روابط حمل و نقلی بين دو كشور در توسعه اقتصادی و تسهيل در امر بازرگانی و فرهنگی موثر واقع شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در ديدار سفير جمهوری تاجيكستان با رئيس سازمان هواپيمايی كشوری که صبح روز گذشته انجام گرفت رییس سازمان هواپیمایی کشوری و سفير كشور تاجيكستان بر گسترش روابط حمل و نقلی بين دو كشور تاکید کردند.

در اين ديدار نعمت امامزاده سفير كشور تاجيكستان و رئيس دفتر شركت هواپيمايی تاجيك اير در تهران با مغتنم شمردن از فرصتی كه بدست آمده برای ديدار‌ رئيس سازمان هواپيمايی كشوری ارتقا سطح روابط حمل و نقلی بين دو كشور را به دليل زبان مشترك و استقبال از گردشگران دو كشور خواستار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان هواپيمايی كشوری، رئيس سازمان هواپيمايی كشوری نيز با ابراز خرسندی از اين ديدار گفت: به دنبال تفاهم نامه موجود موافقت خود را برای افزايش پروازهای شركت های معينه دو كشور اعلام كرد و ابراز اميدواری كرد كه طرفين بتوانند با گسترش روابط حمل و نقلی بين دو كشور در تمامی زمينه های از جمله توسعه اقتصادی تسهيل در امر بازرگانی و فرهنگی موثر واقع شوند.

نظر شما