شناسهٔ خبر: 25657 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

از سوی مدیرعامل راه آهن صورت گرفت:

۳ انتصاب در شرکت راه‌آهن

معارفه طی احكامی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی، ابراهیم محمدی به عنوان قائم مقام معاونت بهره برداری سیر و حركت، مرتضی جعفری مدیر كل سیر و حركت و علی كاظمی منش مدیر كل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ با حضور جمعی از معاونان و مدیران راه آهن، مراسم تودیع ابراهیم محمدی (مدیر كل سیر و حركت) و معارفه مرتضی جعفری، تودیع مرتضی جعفری (مدیر كل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری ) و معارفه علی كاظمی منش و همچنین معارفه ابراهیم محمدی به عنوان قائم مقام معاونت بهره برداری سیر و حركت برگزار شد.

حسین عاشوری عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری سیر و حركت راه آهن در این جلسه با اشاره به این موضوع كه مسئولیت معاونت بهره برداری یكی از سخت ترین و پیچیده ترین مسئولیت ها در راه آهن محسوب می شود، سطح انتظارات مدیر عامل شركت و اعضای هیات مدیره در این حوزه را بیش از سایر حوزه ها عنوان نمود.

وی افزود: ركود اقتصادی و كمبود بار طی سال های اخیر موجب دو چندان شدن فعالیت های این معاونت شده است ، با توجه به گوناگونی فعالیت های مربوط به جذب بار، بازاریابی داخلی و بین المللی و مدیریت شبكه و همچنین ضرورت توجه بیشتر به توسعه ترانزیت در این حوزه ، احساس نیاز به حضور قائم مقامی در این حوزه را موجب شد.

هدفگذاری دستیابی به رشد ۱۸ درصد در بخش بار

عضو هیات مدیره راه آهن عنوان كرد: هدف دستیابی به رشد ۱۸ در صد در بخش بار و تلاش برای افزایش ترانزیت در كشور ، فعالیت های معاونت بهره برداری را نسبت به گذشته افزایش داده است و امیدواریم با انتخاب قائم مقام معاونت بهره برداری، شاهد عملكرد مطلوب در بخش بار و مسافر باشیم.

وی گفت: بازسازی و بهسازی خطوط ریلی، افزایش تعداد مسافر و میزان بار در محورهای مختلف و افزایش سهم ترانزیت در كشور نشان از كارنامه مثبت حوزه معاونت بهره برداری سیر و حركت در راه آهن بوده كه بایستی با اتخاذ برنامه ها و سیاست های مدون شاهد رشد مداوم آن در سال جاری و سال های آتی باشیم.

در ادامه محمد راشدی معاون مسافری راه آهن نیز با بیان این موضوع كه بخش مسافری ویترین راه آهن است، افزود: خوشبختانه این حوزه توانسته نیروهای متخصص و با تجربه‌ای را جذب و در جهت اهداف راه آهن حركت كند.

راشدی بخش سیر و حركت را از حساس ترین بخش های راه آهن عنوان كرد و انتخاب آقای مرتضی جعفری را بعنوان مدیركل جدید سیروحركت با عنایت به عملكرد مثبت ایشان در اداره كل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری، تاثیر گذار دانست .

وی اضافه كرد: خوشبختانه ابراهیم محمدی مدیركل سابق اداره سیر و حركت نیز با تجارب ارزنده در این بخش، می توانند در حوزه معاونت بهره برداری سیر و حركت گام های اساسی و اقدامات وسیعی انجام دهند.

راشدی بیان كرد: عملكرد مثبت علی كاظمی منش در راه آهن خراسان نیز موجب شد تا بار دیگر شاهد حضور ایشان در اداره كل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری باشیم

نظر شما