شناسهٔ خبر: 25692 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راه و شهرسازی شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد:

بهسازی و آسفالت بیش از ۱۹ کیلومتر از راه‌های روستایی در استان کرمانشاه

آسفالت رئیس راه و شهرسازی شهرستان ثلاث باباجانی در استان کرمانشاه از اجرای عملیات آسفالت بیش از ۱۹ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان در چهار ماهه ماه گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، امجد افسری گفت: بهره‌مندی از راه‌های روستایی مناسب در حوزه این شهرستان، با توجه به شرایط توپوگرافی و البته تنوع فرآورده‌های کشاورزی به منظور تردد آسان بومیان منطقه و رساندن محصولات و تولیدات به بازار مصرف از اولویت‌های مسئولان استان و به تبع اداره کل راه و شهرسازی است.

وی افزود: راه و شهرسازی این شهرستان اقدامات مناسبی را در زمینه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی در دست اجرا داشته که هم اکنون نیز ادامه دارد، در این باره می‌توان به بهسازی و آسفالت بیش از ۱۹ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان در قالب ۷ پروژه اشاره کرد: همچنین بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی کلاش نهنگ، هماجگه، بانی پاریاب، مله آواره-زمکان، هلول باباکوسه، میدانطلفلی –زمکان، دنگی – کزی از جمله محورهای روستایی بوده که عملیات بهسازی و آسفالت در آنها انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده در اداره کل استان، عملیات‌های اجرایی مذکور با عرض بیش از ۵ متر و ضخامت بین ۵ تا ۶ سانتیمتر از محل اعتبارات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در حال انجام است.

رئیس راه و شهرسازی ثلاث باباجانی ابراز امیدواری کرد: بتوانیم در سایه تعامل و همدلی و خدمت صادقانه تلاش‌های مضاعفی را همچون گذشته برای ایجاد یک راه روستایی مناسب و ایمن در این شهرستان باشیم.

نظر شما