شناسهٔ خبر: 25739 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی بردسکن خبر داد:

آغاز عملیات شانه‌سازی و تنظیم شیب شیروانی‌ها در محور بردسکن - درونه خراسان رضوی

كاميار رضا رياضی رئيس اداره راه و شهرسازی بردسكن رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بردسکن خراسان رضوی از آغاز عملیات شانه‌سازی و تنظیم شیب شیروانی‌ها در محور بردسکن - درونه به طول ۱۰ کیلومتر در دو طرف راه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، کامیاررضا ریاضی با اعلام این خبر افزود: محور بردسکن - درونه یکی از محورهای ترانزیتی با ترافیک بالا به سمت استان‌های یزد و اصفهان است که اداره راه و شهرسازی شهرستان بردسکن با توجه به این موضوع و به منظور افزایش ضریب ایمنی خودروهای عبوری، اقدام به شانه‌سازی و تنظیم شیب شیروانی‌های این مسیر کرده است.

وی ادامه داد: با اجرای این عملیات اختلاف ارتفاع موجود بین سطح رویه آسفالت و حریم راه اصلاح شده و شیب مسیر استاندارد شده است و خودروهای عبوری سطح اطمینان بیشتری در زمان عبور و مرور خواهند داشت.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بردسکن اضافه کرد: همچنین از آنجا که در صورت بروز نقص فنی در خودرو و نیاز به پارک و یا انحراف از جاده به هر دلیل ممکن، وجود شانه راه مناسب نقش مهمی در کاهش بروز حوادث جاده‌ای دارد، موضوع شانه‌سازی محورهای حوزه استحفاظی بردسکن را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی افزود: عملیات اجرایی پروژه شانه‌سازی راه‌های شهرستان نیز با استفاده از ماشین‌آلات راهداری و عوامل راه و شهرسازی شهرستان بردسکن در حال اجرا است.

نظر شما