شناسهٔ خبر: 25802 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

صبح امروز صورت گرفت؛

جزئیات سفر یک‌روزه وزیر راه و شهرسازی به لرستان/ بازدید از پروژه‌های عمرانی/ شرکت در جلسه شورای اداری لرستان

سفر وزیر راه و شهرسازی در راس هیاتی صبح امروز به منظور بازدید از طرح‌های عمرانی در حوزه‌های مختلف به استان لرستان سفر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز پنج شنبه در راس هیاتی وارد فرودگاه خرم آباد شد.

عباس آخوندی به منظور سفری یک روزه عازم لرستان شده است.

قرار است در سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به لرستان یک قطعه به طول ۱۴ کیلومتر از باند دوم محور خرم آباد – نورآباد و همزمان دو قطعه به طول ۱۸ کیلومتر از باند دوم محور خرم آباد – کوهدشت و ۴۰ کیلومتر راه روستایی در استان افتتاح شود.

بازدید از تونل محور الشتر – بروجرد از دیگر برنامه های آخوندی به لرستان بوده که پیش از ظهر امروز صورت خواهد گرفت.

همچنین وزیر راه و شهرسازی امروز در جلسه شورای اداری لرستان حضور خواهد داشت و پس از آن از روند اجرای عملیات آزادراه اراک – خرم آباد و راه آهن خرم آباد – دورود بازدید خواهد کرد.

آخوندی سپس راهی بروجرد شده و از بیمارستان این شهر دیدن خواهد کرد. بازدید از کمربندی دورود از دیگر برنامه های عصر امروز وزیر راه و شهرسازی در سفر به لرستان خواهد بود.

گفتنی است؛ داود کشاورزیان معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، پیروز حناچی معاون شهرسازی، محمدجعفر علیزاده معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌های عمومی و دولتی و سید حسین میرشفیع معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل عباس آخوندی را در این سفر همراهی می‌کنند.

نظر شما