شناسهٔ خبر: 25815 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

استاندار لرستان در حاشیه سفر وزیر راه و شهرساری به استان خبر داد:

افزایش تعداد پروازهای فرودگاه خرم‌آباد به بیش از ۱۰۰۰ پرواز

هوشنگ بازوند استاندار لرستان در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرساری به این استان گفت: تعداد پروازهای فرودگاه خرم آباد از ۳۸۸ پرواز در سال به هزار و ۸۸ مورد رسیده است که این رقم نشان از وضعیت مطلوب این پروازها دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هوشنگ بازوند پیش از ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرساری از طرح توسعه فرودگاه خرم آباد اظهار داشت: قبلاً وضعیت پروازهای فرودگاه خرم آباد به هیچ وجه مناسب نبود ولی با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شاهد ساماندهی این پروازها و افزایش آنها در خرم آباد هستیم.

استاندار لرستان ادامه داد: تعداد مسافران فرودگاه خرم آباد از ۱۷ هزار نفر در سال به ۸۲ هزار نفر رسیده است همچنین در سال گذشته ۸۲ هزار مسافر از طریق فرودگاه خرم آباد جابه جا شد.

بازوند با بیان اینکه در چهار ماه نخست امسال میزان جابجایی مسافر از فرودگاه خرم آباد ۲۳ هزار مسافر بوده است، عنوان کرد: در سال گذشته هزار و ۳۰۰ زائر از طریق فرودگاه خرم آباد به نجف و کربلا اعزام شدند.

وی با بیان اینکه استقبال از پروازهای فرودگاه خرم آباد در خور توجه است یادآور شد: فضای ترمینال جدید فرودگاه خرم آباد دو هزار و ۳۰۰ متر بوده و دو هزار و ۱۰۰ متر نیز فضای جانبی دارد.

نظر شما