شناسهٔ خبر: 2587 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

آغاز توزیع وام ۱۵ میلیونی مسکن روستایی / افتتاح روستای گردشگری سیمین

محمدرضا شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از حضور معاون اول رئیس جمهور در استان همدان برای افتتاح روستای بهسازی شده سیمین و بهره‌برداری از چندین پروژه روستایی خبر داد و افزود: پرداخت وام ۱۵ میلیون تومانی مسکن روستایی از امروز آغاز می‌شود.

محمدرضا شاملو در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در استان همدان برای افتتاح روستای بهسازی شده سیمین خبر داد و اظهار کرد: امروز سه‌شنبه معاون اول رئیس جمهور در استان همدان حضور دارد و حوالی ظهر روستای بهسازی شده سیمین را افتتاح می‌کند. این روستا یکی از روستاهای منتخب و هدف گردشگری به شمار می‌آید و ساکنان آن کاملاَ آماده استقبال از گردشگران هستند.

وی درباره سایر برنامه‌های امروز معاون اول رئیس جمهور گفت: همزمان با افتتاح روستای سیمین، دو میلیون و ۸۰۰ هزارمین سند روستایی که کار مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان ثبت و اسناد کشور است احیا می‌شود. همچنین جهانگیری آغاز بهره‌برداری از ۳۴۸ پروژه طرح هادی در ۱۹ استان کشور و آغاز بهره‌برداری از یک میلیون و ۷۵۰ هزارمین روستای کشور را امروز اعلام می‌کند.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین از آغاز پرداخت وام ۱۵ میلیون تومانی مسکن روستایی با کارمزد پنج درصد از امروز سه شنبه ۱۸ آذر خبر داد و گفت: از امروز عملیات توزیع اعتبار مسکن روستایی سال ۹۳ برای ۲۰۰ هزار روستا آغاز می‌شود. بانک صادرات نخستین بانکی بود که پرداخت تسهیلات را به شعب استانی خود ابلاغ کرده است./

نظر شما