شناسهٔ خبر: 25929 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید اعلام کرد:

هدفگذاری تکمیل مسکن مهر شهرهای جدید با خدمات زیربنایی و روبنایی/ اقدامات نهایی به عهده شهرداری‌هاست/ تحویل شهر جدید پردیس با ۴۰۰ هزار نفر جمعیت به شهرداری

محسن نریمان در جمع مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید گفت: در تلاش هستیم با تامین خدمات زیر و روبنایی پروژه‌های مسکن مهر، این پروژه در تمام شهرهای جدید کشور به پایان برسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محسن نریمان با بیان این که در پایان پروژه‌های مسکن مهر در نهایت این شهرها باید به شهرداران تحویل شود، تاکید کرد: پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای جدید پیشرفت خوبی داشته اند.

وی افزود: با توجه به سیاست دولت یازدهم و وزارت راه و شهرسازی باید همه واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید با تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی به متقاضیان تحویل داده شود.

معاون وزیر راه وشهرسازی اظهار داشت: تامین خدمات زیر و روبنایی مسکن مهر هزینه‌های زیادی برای دولت دارد، اما موظف هستیم واحدهای مسکن مهر را در شهرهای جدید با این خدمات به متقاضیان تحویل دهیم.

نریمان با اشاره به موقعیت شهر جدید پردیس در نزدیکی شهر تهران به ایرنا گفت: این شهر در حالی که در ۱۵ کیلومتری شهر تهران قرار دارد، اما برای نیازهای شهروندان و ساختمان‌های مسکونی آن باید در این شهر بیش از ۱۳۵ کیلومتر دیوار حایل ساخته شود.

وی همچنین گفت: شهر جدید پردیس نیز با ۴۰۰ هزار نفر جمعیت به شهرداری این شهر تحویل خواهد شد.

 در پروژه‌های مسکن مهر که قرار است ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار واحد مسکونی در کشور برای متقاضیان ساخته شود بیش از ۳۰۰ هزار واحد آن در اطراف تهران قرار دارد و دو هفته پیش شرکت شهرهای جدید چهار هزار و ۵۵۰ واحد مسکن مهر را در شهر جدید پردیس افتتاح کرد.

سعید غفوری مدیر عامل شهر جدید پردیس هفته گذشته اعلام کرد: با توجه به اقدام های انجام شده و برنامه ریزی شرکت عمران شهر جدید پردیس، در هفته دولت شاهد افتتاح یک هزار و ۱۳۴ واحد مسکن مهر فاز سوم این شهر خواهیم بود که در حال حاضر نیز دارای پیشرفت فیزیکی ۹۶.۵۷ درصدی است. 

نظر شما