شناسهٔ خبر: 25949 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

سیاووش رضوانی:

شناسایی ایستگاه‌های گردشگری از رامسر تا گميشان/ توسعه گردشگری دريايی وظيفه ذاتی سازمان بنادر و دريانوردی است

سیاوش رضوانی مديركل بنادر و دريانوردی استان مازندران تاکید دارد دريای خزر از ظرفيت مناسبی برای توسعه گردشگری دريايی در شمال کشور برخوردار است و گفته است:بايستی از رامسر تا گميشان ايستگاه های مناسب برای ايجاد زيرساخت های گردشگری شناسايی شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدير كل بنادر و دريانوردی استان مازندران با بيان اينكه توسعه گردشگری دريايی وظيفه ذاتی سازمان بنادر و دريانوردی است، گفت : دريای خزر از ظرفيت مناسبی برای توسعه گردشگی دريايی در شمال کشور برخوردار است.

سياوش رضوانی روز شنبه ۱۶ مرداد ماه در ديدار با مدير عامل یکی از شركت های خصوصی فعال در بخش گردشگری با اعلام اين مطلب افزود :اقدامات خوبی طی سال های اخیر در شهرهاي ساحلی مانند رامسر، سلمانشهر، نوشهر، نور و بابلسرو... و. در بخش گردشگری صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بايستی از رامسر تا گميشان ايستگاه های مناسب براي ايجاد زيرساخت هاي گردشگری شناسايی شود خاطر نشان كرد : شناسايی مكان های مناسب و ساخت سازه های سبك و استاندارد انتظار ما از بخش خصوصي است.

به گزارش روابط عمومی اداره كل بنادر و دريانوردی استان مازندران، آقايی مدير عامل شرکت مهندسين مشاور مآب با ارائه گزارشی به مزيت ها و پتانسيل هاي موجود در سواحل استان برای توسعه گردشگری دريايی پرداخت.

وي شناسايی وضعيت موجود گردشگری دريايی استان، شناسايی و بررسی جاذبه ها و زيرساخت های مؤثر در ايجاد و توسعه گردشگري دريايي در سواحل شمالی، انتخاب مسيرهای گردشگری دريايی، توجه به گردشگری منطقه ای، گردشگري بين شهری و داخل شهری را از ديگر ايده های پيشنهادی شركت مهندسين مشاور براي توسعه صنعت توريسم در درياي خزر برشمرد.

نظر شما