شناسهٔ خبر: 25993 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم خبر داد:

معرفی سامانه شهراه به شهرداران مناطق و شهرهای استان قم

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان قم اعلام کرد: تسریع در پاسخگویی شفاف و مستقیم به درخواست‌های مردمی در حوزه خدمات شهری با ورود شهرداری‌ها به سامانه ارتباط شهروندی (شهراه) امکان‌پذیر می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، در جلسه‌ای که با حضور شهرداران مناطق شهری قم و شهری‌های استان به منظور آشنایی با سامانه ارتباط شهروندی (شهراه) در سالن اجتماعات این اداره کل تشکیل شد، حسن صبوری مدیرکل راه و شهرسازی استان قم بر ضرورت تعامل گسترده بین این اداره کل و شهرداری‌های استان قم جهت ارائه خدمات مطلوب و پاسخگویی شفاف به مردم تاکید کرد.

وی ضمن اعلام مطلب فوق تصریح کرد: در راستای حفظ  حقوق شهروندان، مدیریت پروژه ارتباط شهروندی با راه اندازی سامانه شهراه از سال ۹۴ در ادارات کل استان‌ها فعالیت خود را آغاز کرد.

وی اضافه کرد: با راه اندازی سامانه یکپارچه اطلاعاتی شهراه، شهروندان محترم می‌توانند با ورود به آن ضمن ارائه درخواست‌ها و انتقادات خود، پاسخ خود را در اسرع وقت دریافت نمایند.

صبوری تسریع در پاسخگویی شفاف و مستقیم به درخواست‌های مردمی را با ورود شهرداری به سامانه شهراه امری امکانپذیر دانست و گفت: خوشبختانه شهرداری قم بعنوان نخستین شهرداری در کشور، نسبت به ثبت نام در سامانه شهراه اقدام نموده که پیرو این امر سایر شهرها و مناطق شهری نیز بزودی عضو این سامانه خواهند شد.

نظر شما