شناسهٔ خبر: 25999 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط راه و شهرسازی دالاهو انجام شد؛

اجرای عملیات لکه‌گیری و ترمیم رویه آسفالت راه‌های دالاهو در استان کرمانشاه

لکه گیری رئیس راه و شهرسازی شهرستان دالاهو در استان کرمانشاه از انجام عملیات لکه‌گیری موضعی محورهای اصلی و روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، بساط عسگری گفت: صرف نظر از وضعیت و شرایط آب و هوایی مخصوصا در فصول سرد سال، محورهای این حوزه زیر بار ترافیک عبوری ترانزیت‌های مسیر پرویز خان و بالعکس است و این به تبع آسیب به سطح رویه راه‌ها را به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: به دنبال این مهم اداره شهرستان به منظور ترمیم محورهای آسیب دیده، لکه گیری موضعی، ترمیم رویه آسفالت راه‌ها در دستور کار قرار داده است.

در ادامه رییس راه و شهرسازی دالاهو شستشوی ۵۰۰ عدد از تابلوهای رانندگی، جا گذاری ۴۰ عدد تابلو در مسیر سر میل به پاطاق و راه روستایی طلسم، نصب ۲ کیلومتر نیوجرسی در مسیر سر میل به پاطاق، حریم زنی بیش از ۱۴۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان، خط کشی مسیر سرخه دیزه به بالا طاق، نصب ۷۰۰ عدد چشم گربه‌ای در ایست بازرسی بالاطاق، احداث یک دهانه پل راه روستایی در روستای هورو واقع در بخش گهواره و جدول گذاری و رنگ آمیزی و ساماندهی ایست بازرسی بالا طاق از مهمترین اقدامات راهداری شهرستان در آغاز فصل سفرهای تابستانی تاکنون اعلام کرده است.

گفتنی است تاکنون عملیات مذکور ، ۵۴ کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی شهرستان را پوشش داده و به بهره‌برداری رسیده است.

نظر شما