شناسهٔ خبر: 26067 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه و شهرسازی كرمانشاه خبر داد:

اجرای ۵۲ پروژه آسفالت راه روستایی با پیشرفت فیزیكی ۷۰ درصدی در سال ۹۵

عبدالله بهادری مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه به منظور جلوگیری از مهاجرت معكوس در مسیر اقتصاد مقاومتی، از آسفالت ۱۷۶ كیلومتر راه روستایی استان كرمانشاه در سال ۹۴ و البته اجرای ۵۲ پروژه مشابه با پیشرفتی فیزیكی ۷۰ درصدی برای آسفالت ۱۷۰ كیلومتر دیگر از راه‌های روستایی در سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه، عبدالله بهادری بنا به تاكید مقام عالی وزارت در طول اهداف كشور به منظور جلوگیری از مهاجرت معكوس در مسیر اقتصاد مقاومتی و البته رو به پیشرفت، از آسفالت ۱۷۶ كیلومتر راه روستایی استان كرمانشاه در سال ۹۴ و البته اجرای ۵۲ پروژه مشابه با پیشرفتی فیزیكی ۷۰ درصدی برای آسفالت ۱۷۰ كیلومتر دیگر از راه‌های روستایی در سال ۹۵به منظور رفاه بیش از پیش این جهادگران عرضه تولید، خبر داد.

استان كرمانشاه با جهشی كه در ارائه خدمت به راه‌های روستایی استان داشته با قرار گرفتن در شاخص ۶۳/۴۷ بالاتر از شاخص آسفالت راه‌های روستایی كشور در عدد ۵۰/۹۷ است كه شایان ذكر است با این روند پیشرفت شاخص استان كرمانشاه به ۶۹/۲خواهد رسید.

بهادری پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری و تامین به موقع اعتبارات آن را مهمترین عامل این موفقیت و البته بهره‌مندی روستاییان استان از راه تردد مناسب، حتی در دورترین نقاط عنوان می‌كند.

استان كرمانشاه با مجموع ۲۶۴۲ روستا، ۵۰۹۲ كیلومتر راه روستایی دارد كه از این مقدار،۳۲۳۲ كیلومتر آسفالته، ۱۱۳۱ كیلومتر شنی و ۷۲۹ كیلومتر خاكی است.

بنا به گزارش مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه، از كل ۱۹۷ پروژه راه روستایی در سفر پر خیر و بركت مقام معظم رهبری به طول ۶۱۸ كیلومتر، تاكنون ۱۸۲ پروژه به طول ۵۳۲ كیلومتر به بهره‌برداری رسید و گفتنی است مابقی هم با پیشرفت فیزیكی بالغ بر ۶۰ درصد به سرعت در حال انجام است.

نظر شما