شناسهٔ خبر: 26161 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خبر داد:

رفع تصرف بیش از ۱۵۳ هزار مترمربع از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در استان کرمانشاه

رفع تصرف مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از رفع تصرف بیش از ۱۵۳ هزار مترمربع اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، عبدالله بهادری ضمن اشاره به استقرار یگان حفاظت استان از اواخر سال ۹۴ گفت که در پی این اقدام، بصورت مستمر و بی وقفه با گشت‌زنی اكيپ‌های مسوول و البته با كسب اطلاعات مربوطه از شهرستان‌های سراسر استان، برخورد با متخلفين و زمین خواران جدی‌تر از قبل در حال انجام است.

وی افزود: از آغاز امسال تاکنون، ۱۵۳۳۲۰ مترمربع از اراضی دولتی به ارزش ۶۱ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال که در پی زیاده خواهی و در برخی نقاط مشخص نبودن حریم املاک و عدم حفاظت صحیح و یا عدم اقدام به موقع در اختیار سودجویان این عرصه قرار گرفته بود، رفع تصرف شد.

بهادری عمده عملیات آزادسازی املاک دولتی را در شهرستان‌های کرمانشاه ، اسلام آباد غرب ، کنگاور ، صحنه ، پاوه و جوانرود اعلام کرد.

وی در ادامه گفت: ۳۹ مورد رفع تصرف صورت گرفته که البته ۳۴ مورد آن مربوط به سنوات گذشته است و امسال هم ضمن برخورد قانونی با ۵ مورد تصرف و کشف ۳ مورد جعل سند در کوتاهترین زمان، یگان حفاظت با متخلفین برخورد کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در پایان با استناد به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر برخورد قاطعانه با هرگونه تعدی و دست اندازی به اموال و املاک ملی گفت: یگان حفاظت از اراضی ملی زمین و مسکن استان کرمانشاه، متشکل از نیروی فعال و پر تلاش بصورت شبانه روزی، ۲۴ ساعته با گشت زنی مستمر، قاطعانه و بدون کوچکترین وقفه با متخلفین برخورد خواهد کرد.

گفتنی است آخرین عملیات این یگان رفع تصرف ۲۰۰۰۰ متر مربع از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در شهرستان کنگاور بوده است.

نظر شما