شناسهٔ خبر: 26167 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

عبادالله عبداللهی در بازدید آخوندی از قطعه ۴ آزادراه جنوبی تهران مطرح کرد:

درخواست از وزیر راه و شهرسازی برای روسازی بتنی برخی قطعه‌ها/ تلاش قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای تکمیل قطعه ۴ آزادراه جنوبی تهران

نشست عبادالله عبداللهی گفت: از وزیر راه و شهرسازی درخواست کردیم ابلاغیه‌ای صادر کند مبنی بر اینکه برخی قطعات این آزادراه به صورت آزمایشی روسازی بتنی شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سردار عبادالله عبداللهی در حاشیه بازدید دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی از روند اجرای پروژه کنار گذر جنوبی تهران، گفت: از وزیر راه و شهرسازی خواسته‌ایم ابلاغیه‌ای صادر کند مبنی بر اینکه برخی قطعات این آزادراه به صورت آزمایشی روسازی بتنی شود.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه آزادراه کنارگذر جنوبی تهران در ۴ قطعه اجرا می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان امسال قطعه ۴ را زودتر از برنامه تکمیل کنیم.

سردار عبداللهی با بیان اینکه مشاور ایمنی در این پروژه در نظر گرفته شده است، گفت: البته برنامه‌ریزی کرده‌ایم در حوزه معماری، طراحی و زیباسازی اطراف مسیر فعالیت‌های خاصی انجام شود اما این موارد هزینه‌بر است. مشاور ایمنی در ارتباط با مطالعات مسیر و در مرحله قبل از بهره‌برداری مسائل مد نظر را اجرا خواهد کرد.

وی افزود: در این مسیر آزادراهی متفاوت با دیگر آزادراه‌های کشور، عرض شانه آسفالتی از همه آزادراه‌ها بیشتر است.

سردار عبداللهی افزود: همچنین در بخش معماری و طراحی، اطراف مسیر با هماهنگی با شرکت‌های مشاور در مرحله خاص مطالعاتی قرار داریم.

وی گفت: وضعیت متفاوت این آزادراه نسبت به دیگر آزادراه‌ها این است که اولین آزادراهی است که ساختمان‌های آزادراهی پلیس راه جانمایی شده و احداث می‌شود ضمن اینکه جانمایی ساختمان‌هایی نظیر اورژانس در هنگام احداث خواهیم داشت.

نظر شما