شناسهٔ خبر: 26343 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

سعیدنژاد مطرح کرد:

جریان مخالف در رسانه‌ها قصد نادیده گرفتن دستاوردهای دولت را دارد/ هیچ محدودیتی در بخش دریایی کشور نداریم

محمد سعیدنژاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: جریان مخالف در رسانه‌ها سعی دارد با نادیده گرفتن دستاوردهای مثبت دولت یازدهم در بخش حمل و نقل دریایی پس از توافق هسته‌ای، این دولت را در نقطه ضعف قرار دهد، این درحالی است که هم‌اکنون هیچ محدودیتی در بخش دریایی کشور نداریم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد سعید نژاد مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی در بازدید و دیدار با محمد خدادی مدیرعامل خبرگزاری ایرنا با اشاره به ضرورت ارتباط با رسانه ها و رویکرد شفاف سازی واقعی آمار و عملکرد توسط دولت یازدهم، آن را جزو دغدغه های مدیران این سازمان برشمرده است.

وی با بیان اینکه جریان مخالف در رسانه ها سعی دارند با نادیده گرفتن دستاوردهای مثبت دولت در بخش حمل و نقل دریایی پس از توافق هسته ای، این دولت را در نقطه ضعف قرار دهند، گفت : پس از «برجام»، هم‌اکنون هیچ محدودیتی در بخش دریایی کشور نداریم و کشتیرانی تجاری و نفت کش ایران می توانند به همه بنادر دنیا رفت و آمد کنند.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی با امضای توافق هسته ای، تردد خطوط کشتیرانی بزرگ که اصطلاحاً به خطوط «لاینر» معروف اند، به بنادر ایران از سر گرفته شده و طی دو سال اخیر ١٤ خط کشتیرانی معتبر دنیا به بنادر ایران بازگشته اند.

در این نشست یک ساعته که محمد فاضلی، مدیر مسئول روزنامه ایران نیز حضور داشته است، مدیرعامل ایرنا  از شکسته شدن انحصار رسانه ها توسط شبکه های اجتماعی و فراگیر شدن این شبکه ها اطلاع رسانی مردمی سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان بنادر، مدیرعامل ایرنا با بیان اینکه «ما یک دستگاه خدمات رسان هستیم»، خواستار تعامل بیش از پیش سازمان بنادر با مجموعه خبرگزاری ایرنا شد.

نظر شما