شناسهٔ خبر: 26358 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

ارزیابی اداره كل بازرگانی و بازاریابی شرکت راه‌آهن در فرآیند تعالی سازمانی

شرکت راه آهن اداره كل بازرگانی و بازاریابی راه آهن در پی مشاركت و بومی سازی فرآیندها و درگیر كردن كاركنان خود در ارزیابی عملكرد، به عنوان یكی از اولین ادارات كل در مجموعه راه آهن، مدل تعالی سازمانی را اجرا كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شركت راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ سید مرتضی علی احمدی مدیركل بازرگانی و بازاریابی در جلسه تحویل كارنامه ارزیابی بر پایه مدل تعالی سازمانی گفت : این اداره كل با شناسایی و ترسیم فرآیندها، شاخص گذاری و اندازه گیری فرایندها به یافتن راهكارهای بهبود و توانمند سازی مجموعه پرداخته است .

وی افزود: در اواخر سال گذشته سه اداره كل بازرگانی، خط و سازه های فنی و منابع انسانی و تشكیلات، به عنوان ادارات كل داوطلب، نسبت به پیاده سازی مدل تعالی سازمانی در ادارات خود پرداختند كه اداره كل بازرگانی پس از ۶ ماه بررسی و برگزاری جلسات مداوم موفق شد كارنامه ارزیابی خود را به دفتر مدیریت و ارزیابی عملكرد تحویل دهد تا ملاك عمل مدل در سال آتی قرار گیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما