شناسهٔ خبر: 26416 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

بازگشت هواپیمای حامل تیم علی دایی به تهران در ساعت ۲۱:۰۰/ علت سانحه کاهش باد لاستیک بود

هواپیما ایران ایر مدیر روابط عمومی ایران ایر با اشاره به کاهش باد لاستیک هواپیمای حامل بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران در پرواز تهران- اردبیل گفت: لاستیک تعویضی از تهران به اردبیل ارسال شده است و این هواپیما ساعت ۲۱:۰۰ امشب به سمت تهران پرواز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی شاهرخ نوش‌آبادی با اشاره به سانحه امروز پرواز ۴۹۵ ایران ایر با ۲۵۰ سرنشین شامل بازیکنان تیم فوتیال نفت تهران به سرمربیگری علی دایی گفت: علت اصلی این اتفاق کاهش باد لاستیک هواپیما بوده و پس از نظارت و کنترل تمامی مسافران هواپیما سالم و بدون مشکل از هواپیما پیاده شدند.

مدیر روابط عمومی ایران ایر ضمن تکذیب خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر ترکیدگی لاستیک هواپیما تصریح کرد: فقط لاستیک هواپیما کم‌‌‌‌باد بوده است اما خبرنگاران قبل از انتشار چنین اخباری باید با روابط عمومی در خصوص صحت اخبار هماهنگی‌های لازم را انجام دهند تا موجب نگرانی مردم نشوند.

وی افزود: هم اکنون برای پرواز اردبیل-تهران تعدادی از مسافران در سالن انتظار هستند و عده‌ای دیگر با هماهنگی به منازل خود بازگشتند تا ساعت ۱۹:۳۰ به فرودگاه بازگردند. همچنین یک لاستیک با هواپیمای شرکت آسمان به فرودگاه اردبیل فرستاده شده است تا به محض فرود، لاستیک جدید با لاستیک کم‌باد تعویض شود و مسافران با همان هواپیما در ساعت ۲۱:۰۰ به سمت تهران حرکت کنند.

در هواپیمای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تیم نفت تهران همراه علی دایی سرمربی این تیم برای تشکیل اردو به اردبیل سفر کرده بودند که اعضای این تیم نیز بعد از نشست هواپیما در فرودگاه و سانحه جزئی که در فرودگاه اردبیل رخ داد، به سلامت فرودگاه را به مقصد سرعین محل اردویشان ترک کردند.

برچسب‌ها:

نظر شما