شناسهٔ خبر: 26451 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امروز و فردا صورت می‌گیرد؛

جزئیات سفر دو روزه وزیر راه و شهرسازی به استان آذربایجان غربی/ بازدید از طرح‌های عمرانی در سطح استان/ افتتاح دو پروژه جاده‌ای/ شرکت در جلسه شورای حمل و نقل و مسکن

آخوندی سفر وزیر راه و شهرسازی امروز و فردا میهمان مردم خون‌گرم آذربایجان غربی است و در این سفر علاوه بر بازدید از پروژه‌های عمرانی قرار است باند رفت محور ارومیه-سلماس از فلکه فرودگاه تا نوشین‌شهر و ۲۰ کیلومتر از بزرگراه ارومیه-میاندوآب-مهاباد افتتاح شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، ۲۷ و ۲۸ مرداد برای بازدید و افتتاح چندین پروژه راه و شهرسازی آذربایجان غربی به این استان سفر می‌کند.

در نخستین روز این سفر (عصر امروز ۲۷ مرداد) پیشنهاد ساخت باند دوم فرودگاه ارومیه بررسی می‌شود و از وضعیت تغییر و اصلاح سالن مسافربری فرودگاه بازدید می‌شود.

از دیگر برنامه‌های نخستین روز این سفر استانی می‌توان به افتتاح باند رفت محور ارومیه- سلماس از فلکه فرودگاه تا نوشین‌شهر به طول ۸.۵ کیلومتر و عرض ۱۰.۵ کیلومتر، بازدید از پروژه ملی ساخت آزادراه ارومیه- تبریز و پل میان‌گذر دریاچه ارومیه، بازدید از محدوده شهر ارومیه و طرح‌های اجرایی بازآفرینی شهری همچنین برگزاری جلسه شورای حمل و نقل و مسکن آذربایجان غربی اشاره کرد.

وزیر راه و شهرسازی در دومین روز سفر از روند اجرای طرح ملی احداث راه‌آهن مراغه- ارومیه و ایستگاه راه آهن شهر ارومیه بازدید می‌کند.

از دیگر برنامه‌های روز دوم سفر وزیر راه و شهرسازی می‌توان به بازدید از ایستگاه راه‌آهن نقده، بازدید از بزرگراه ارومیه- مهاباد و افتتاح نمادین ۲۰ کیلومتر از بزرگراه ارومیه- میاندوآب- مهاباد اشاره کرد.

نظر شما