شناسهٔ خبر: 26465 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راس هياتی صورت گرفت؛

وزیر راه و شهرسازی وارد فرودگاه ارومیه شد/ استقبال مسئولان ملی و استانی از آخوندی

استقبال عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در يك سفر دو روزه به منظور بازدید از طرح‌های عمرانی استان آذربایجان غربی و افتتاح برخی پروژه‌های تکمیل شده عصر امروز وارد فرودگاه ارومیه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی و هيات همراه در بدو ورود به فرودگاه ارومیه مورد استقبال قربانعلی سعادت استاندار،نمایندگان مردم در مجلس، اعضاي شوراي حمل و نقل و مسكن استان، داریوش نصر مدیرکل استان آذربایجات غربی و سایر مقامات استانی و فرودگاهی قرار گرفت.

در این سفر پیروز حناچی معاون معماری و شهرسازی، محمد سعید ایزدی مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، علیرضا محفوظی معاون حقوقی٬ امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت راه و شهرسازی، مه‌آبادي مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سيد حسین میرشفیع مشاور در امور راه روستايی و عبدالهاشم حسن‌نیا معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، وزیر راه و شهرسازی را همراهی کردند.

برنامه‌هاي وزیر راه و شهرسازی در این سفر دو روزه عبارتند از افتتاح باند رفت محور ارومیه- سلماس از فلکه فرودگاه تا نوشین‌شهر به طول ۸.۵ کیلومتر و عرض ۱۰.۵ کیلومتر، بازدید از پروژه ملی ساخت آزادراه ارومیه- تبریز و پل میان‌گذر دریاچه ارومیه، بازدید از محدوده شهر ارومیه و طرح‌های اجرایی بازآفرینی شهری همچنین برگزاری جلسه شورای حمل و نقل و مسکن آذربایجان غربی.

از دیگر برنامه‌های روز دوم سفر وزیر راه و شهرسازی مي‌توان به بازديد از روند اجرای طرح ملی احداث راه‌آهن مراغه- ارومیه و ایستگاه راه آهن شهر ارومیه، بازدید از ایستگاه راه‌آهن نقده، بازدید از بزرگراه ارومیه- مهاباد و افتتاح نمادین ۲۰ کیلومتر از بزرگراه ارومیه- میاندوآب- مهاباد اشاره کرد.

نظر شما